Favore.plBaza wiedzyEdukacja, naukaKursy, szkolenia, konferencje

"Klient" w artykułach z kategorii Marketing, sprzedaż

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Daj się zauważyć

    Autor: Kasiamer   |   6 sie 2015, 12:33   |   Dział: Artykuły
    Pozytywny wizerunek firmy jest jednym z głównych elementów, decydujących o sukcesie przedsiębiorstwa. Świadome budowanie relacji z otoczeniem oraz tworzenie spójnego obrazu firmy przekłada się na większe zaufanie konsumentów, skuteczniejszą sprzedaż i trwalsze kontakty z kontrahentami.
  • Zwiększenie rezultatów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:24   |   Dział: Artykuły
    Zwiększenie rezultatów sprzedażyKażdy sprzedawca robi wszystko, żeby osiągać jak najlepsze wyniki. Weryfikuje wiele różnych metod, sprawdza każde nowe pomysły. Robi to bo wie, że od tego zależą losy jego przedsiębiorstwa. Z kolei każdy dobry biznesmen dobrze wie, że w to, w co zawsze trzeba inwestować i na czym nie należy szukać oszczędności to szkolenia. Techniki sprzedaży to tutaj jedna z najważniejszych domen, w których firmy prowadzące treningi dla pracowników specjalizują się.
  • Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!

    Autor: konto_usuniete_17649   |   25 lut 2013, 12:43   |   Dział: Artykuły
    Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!Jeśli dokładnie wczytasz się w różne książki, ebooki oraz przyjrzysz się z bliska niektórym kursom, które obiecują, że nauczą Cię tego, w jaki sposób stworzyć skuteczniejszą ofertę sprzedaży, to szybko poczujesz, że brakuje w nich kilku kluczowych elementów koniecznych do osiągnięcia spójnej całości i do tego, by w ogóle mówić, że to zadanie może zakończyć się pełnym sukcesem.
  • Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy

    Autor: KasiK2_Ks   |   25 lis 2011, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Czego nie wiedzą słabi TelemarketerzyNajskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?
  • Dobry marketing - źródło efektywnie działającej firmy.

    Autor: dom_szkolen   |   7 wrz 2011, 10:17   |   Dział: Artykuły
    Dobra strategia marketingowa jest dziś filarem działalności. Co trzeba o niej wiedzieć i kto ją właściwie tworzy?