Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Wi??" w artykułach z kategorii Poligrafia, drukarnie, DTP

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Druk na odzieży jako narzędzie promocji poznaj metodę sitodruku

    Autor: Drukmar   |   19 wrz 2023, 14:34   |   Dział: Artykuły
    Druk na odzieży jako narzędzie promocji  poznaj metodę sitodrukuW dobie rosnącej konkurencji na rynku, firmy poszukują coraz to nowszych sposobów na wyróżnienie się i zbudowanie silnej marki. Jednym z takich narzędzi jest druk na odzieży, który pozwala na skuteczną promocję poprzez umieszczenie logo, sloganu czy innych elementów graficznych na ubraniach. Wśród różnorodnych technik druku warto zwrócić uwagę na sitodruk metodę, która cieszy się dużym uznaniem ze względu na trwałość i wysoką jakość wykonania.
  • Projekt gazety - wybór formatu i technologie druku

    Autor: skladgazet   |   4 kwi 2016, 16:33   |   Dział: Artykuły
    Projekt gazety - wybór formatu i technologie  drukuMasz pomysł na wydawnictwo periodyczne - gazetę czy czasopismo. Określiłeś już tematykę i cykliczność wydań, budujesz zespół redakcyjny. Jaki wybrać format gazety i druk?
  • Profesjonalny druk naklejek

    Autor: KarolinaDziedzic   |   25 mar 2015, 13:06   |   Dział: Artykuły
    Profesjonalny druk naklejekDruk naklejek składa się z kilku etapów Przede wszystkim ma tu miejsce nadruk obrazu na folię, a następnie wycięcie zredukowanego obszaru w odpowiednim kształcie. Naklejki wykorzystują zatem funkcjonalności, jakie daje folia samoprzylepna.
  • Najpopularniejsze rodzaje drukarek

    Autor: KarolinaDziedzic   |   26 sty 2015, 12:55   |   Dział: Artykuły
    Najpopularniejsze rodzaje drukarekCzy zastanawiałeś się kiedyś nad tym czy preferowana przez Ciebie forma drukowania jest odpowiednia? A może nigdy nie zaprzątało to Twojej głowy?
  • Skuteczne formy reklamy graficznej

    Autor: Filippao   |   13 gru 2013, 18:19   |   Dział: Artykuły
    W dobie powszechnej komputeryzacji wydawać mogłoby się, że tradycyjne formy reklamy wizualnej, takie jak banery reklamowe, plakaty czy reklama wielkopowierzchniowa straciły rację bytu. Nic bardziej mylnego ogromna ilość treści, jaką musimy przyswajać każdego dnia powoduje, że do naszej percepcji najskuteczniej docierają komunikaty graficzne.
  • Skuteczna reklama graficzna

    Autor: Filippao   |   22 lis 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama graficznaWiększość biur reklamy ma w swojej ofercie wiele form reklamy graficznej. Na jej wysoką skuteczność składają się przede wszystkim efekty wizualne, które osiągają przewagę nad bardziej tradycyjnymi i mniej przyswajalnymi formami reklamy. Mnogość opcji wyboru sprawia, iż każdy z klientów znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojej firmy.
  • Postaw na promocję!

    Autor: donau   |   4 lis 2013, 16:51   |   Dział: Artykuły
    Postaw na promocję!W czasach potężnej i stale rosnącej konkurencji sam fakt wygenerowania dobrego produktu lub świetnej usługi nie wystarczy, aby biznes nabierał rozpędu i przynosił wymierne korzyści. Produkt, o którym nikt nie słyszał, nie ma racji bytu. Dlatego w promocję firmy i produktu trzeba włożyć co najmniej tyle samo energii, pomysłowości i pieniędzy, ile w ich stworzenie.
  • Gdzie najlepiej zamawiać kalendarze trójdzielne

    Autor: MarlenaM   |   8 gru 2012, 17:05   |   Dział: Artykuły
    Gdzie najlepiej zamawiać kalendarze trójdzielne Bardzo wiele firm poszukuje pod koniec roku drukarni (wydawnictwa), które dostarczy im odpowiedniej ilości kalendarzy firmowych. Przeważnie takie kalendarze traktowane są jako forma reklamy i rozdawane w prezencie zaprzyjaźnionym firmom i pracownikom tychże.
  • Kalendarze reklamowe kiedy zamawiać?

    Autor: MarlenaM   |   23 sie 2012, 19:23   |   Dział: Artykuły
    Kalendarze reklamowe  kiedy zamawiać? Koniec roku to bardzo pracowity okres dla większości przedsiębiorców i handlowców. Wielu z nich planuje z okazji zbliżającego się nowego roku podarować swoim klientom kalendarze. Oczywiście jak każdy podarek w biznesie, także i ten ma służyć umocnieniu świadomości naszej marki w oczach klienta.