Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Mate" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
1 2 3 4 z 4  
  • Jakie zalety daje korzystanie z reklam zewnętrznych ze styroduru?

    Autor: OrionJB   |   25 lip 2023, 10:21   |   Dział: Artykuły
    Jakie zalety daje korzystanie z reklam zewnętrznych ze styroduru?Reklama zewnętrzna odgrywa kluczową rolę w promocji firmy czy produktu. Jej skuteczność i trwałość, w dużym stopniu zależy od wyboru odpowiedniego materiału. Styrodur, czyli spieniony polistyren, jest materiałem, który zdobył dużą popularność zarówno w budownictwie, jak i w branży reklamowej. Dzięki swoim właściwościom, doskonale sprawdza się, jako nośnik przekazu reklamowego. Oferuje wiele zalet korzystającym z niego firmom.
  • Naszywka modny detal, który wyróżni Cię z tłumu

    Autor: ImarSC   |   29 paź 2021, 9:28   |   Dział: Artykuły
    Naszywka   modny detal, który wyróżni Cię z tłumuW dzisiejszych czasach rzadko szyjemy ubrania na wymiar. Większość z nas kupuje odzież w sieciówkach, przez co na ulicy widujemy potem rzeszę ludzi ubranych w podobny sposób. Istnieje jednak prosty trick, który sprawi, że Twoje ubrania zyskają niepowtarzalny styl. Wystarczy, że zaopatrzysz się w naszywki. Dzięki nim Twoja stylizacja przestanie być nudna!
  • Jak prowadzić firmowego bloga?

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 sie 2021, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić firmowego bloga? 22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
  • 7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego bloga

    Autor: KarolinaRoksela   |   29 kwi 2021, 14:40   |   Dział: Artykuły
    7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego blogaStrona internetowa to klucz do sukcesu biznesu w sieci. Odpowiednia witryna nie realizuje jednak wszystkich celów marketingowych, które można osiągnąć, tworząc firmowego bloga. Choć efekty tej formy content marketingu nie są widoczne natychmiast, to mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania. Sprawdź, dlaczego warto tworzyć dobre treści. Poznaj zalety popularnego narzędzia każdego marketera.
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • E - commerce a e - biznes

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:01   |   Dział: Artykuły
    E-commerce a e-biznesPrzez ostatnie lata, dynamiczny rozwój Internetu, całej technologii informacyjnej oraz wpływu na działania biznesowe, przyczynił się do zmian w sposobie prowadzenia działalności gospodarczej. Zmieniły się również formy i rodzaje zarządzania. Wykorzystywane są nowe metody komunikacji, zarówno w działalności zawodowej, ale także w życiu prywatnym. Styl życia, technologia oraz metody stosowane przez ludzi w korporacjach, zwykłych firmach czy właśnie na co dzień, musiały zostać przejęte przez ludzi biznesu. Konieczne jest stosowanie tych rozwiązań w działalności przedsiębiorstw. Dlatego powstał e-biznes, czyli biznes elektroniczny.
  • Marketing jako najskuteczniejsza forma promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 9:49   |   Dział: Artykuły
     Marketing jako najskuteczniejsza forma promocjiZacznijmy może od dokładnego zdefiniowania pojęcia e-marketingu. Generalne rzecz ujmując jest to forma marketingu, wykorzystująca jako swoje medium internet.
  • Czym jest Vine i jak wykorzystać go w celach marketingowych?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 15:24   |   Dział: Artykuły
    Czym jest Vine i jak wykorzystać go w celach marketingowych?W dzisiejszych czasach w internecie wciąż pojawiają się nowości, innowacyjne aplikacje i modne portale, które wypada znać i których wypada używać. Moda na Vine panuje szczególnie wśród młodych ludzi, z tzw. pokolenia Y.
  • Czy reklama outdoorowa jest skuteczna?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 11:09   |   Dział: Artykuły
    Czy reklama outdoorowa jest skuteczna?Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Przybierają rożne formy i atakują swoimi treściami prawie wszędzie, gdzie zdarzy nam się pójść. Nie są to tylko reklamy multimedialne, ale także tzw. reklamy outdoorowe.
  • Jak publikować treści na LinkedIn?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 8:33   |   Dział: Artykuły
    Jak publikować treści na LinkedIn?Istnieje wiele platform oraz mediów, gdzie zwykły użytkownik może publikować swoje treści. Jeżeli piszemy teksty branżowe, warto zainteresować się publikowaniem w serwisie LinkedIn.
1 2 3 4 z 4