Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów przez użytkowników za pośrednictwem sieci wyraźnie wpłynęły na rozwój polskiego e-handlu. Wykorzystanie potencjału rynku możliwe jest dzięki stworzeniu własnego sklepu internetowego. Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż online, koniecznie musisz zapoznać się z pojęciem i typologią platform e-commerce. Dowiedz się, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie.
Od lat obserwujemy zmianę nawyków zakupowych konsumentów. Coraz więcej klientów decyduje się na pozyskiwanie produktów i usług ze sklepów internetowych. Już nawet 73% polskich internautów kupuje za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz wykorzystać potencjał rynku e-commerce, to musisz założyć swoją własną platformę. Sprawdź, dlaczego warto w tym celu wybrać CMS Prestashop. Poznaj zalety tego popularnego w e-handlu rozwiązania.
O powstaniu polskiej wersji światowego giganta słyszeliśmy od wielu miesięcy. Plotki i nieoficjalne zapowiedzi pobudzały ciekawość całego sektora e-commerce. Wraz z początkiem marca Amazon wreszcie pojawił się w Polsce. Celem platformy jest zwiększenie popularności lokalnych biznesów i pomoc w dotarciu do większej liczby klientów oraz zapewnienie większego komfortu zakupów. Jak światowy lider e-handlu wpłynie na krajowy rynek i czy zagrozi swoim największym konkurentom?
Serwisy e-commerce są to portale umożliwiające sprzedaż dóbr i usług, poprzez przyjmowanie zamówień, umożliwiając przy tym płatność bezgotówkową. Są to więc portale, które pozwalają przeprowadzić transakcje sprzedaży-kupna przy użyciu internetu.
Sklepy internetowe stają się z dnia na dzień coraz bardziej popularne. Coraz więcej ludzi korzysta z tej formy robienia zakupów. Nie ma w tym nic dziwnego, są łatwe, szybkie, bardziej komfortowe, a przede wszystkim tańsze od tradycyjnych zakupów.
Serwisy e-commerce są to portale umożliwiające sprzedaż dóbr i usług, poprzez przyjmowanie zamówień, umożliwiając przy tym płatność bezgotówkową. Są to więc portale, które pozwalają przeprowadzić transakcje sprzedaży-kupna przy użyciu internetu.