Favore.plForumFinanse, prawo, ubezpieczenia

Najlepszy kredyt mieszkaniowy, strona 3

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI

Dodaj zlecenie

Najlepszy kredyt mieszkaniowy

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Meksykk 26 sie 2013, 13:50
    Opinie na temat najlepszych kredytów mieszkaniowych znajdziecie na tej stronie http://kredytopinie.pl/
  • MartynKa79 28 sie 2013, 10:16
    sapcio napisał:Teraz dużo firm udziela szybkich kredytów, najważniejsze to przyjrzeć się ofertom i wybrać najlepszą
    Ale będąc laikiem niekoniecznie wybierzemy tę najlepszą. Ja na przykład nie znam się na tym i sama bym się z takim szukaniem kredytu nie uporała. Dlatego skorzystałam z pomocy specjalisty z Open Finance - wybrali dla mnie kilka ofert, wspólnie zdecydowaliśmy gdzie próbujemy i przeprowadzili mnie za rękę przez wszystkie te skomplikowane dla mnie procedury. Dziś mieszkam już u siebie i korzystam z ich usług także w innych dziedznach związanych z finansami.
  • waloria 29 sie 2013, 9:51
    Wystarczy wklepać wyszukiwarkę najlepszych kredytów i załatwione uśmiech

• MartynKa79 30 sie 2013, 12:26
    Gdyby to tak działało - niepotrzebni by byli doradcy. Naprawdę uważasz, że wyszukiwarka wystarczy? Wyszukiwarka poda Ci listę najlepszych kredytów według jakiegoś rankingu. Ale to że dany kredyt jest na pierwszym miejscu w wyszukiwarce wcale nie oznacza, że ten konkretny kredyt będzie dobry dla Ciebie. Co więcej - nie oznacza to też, że ten kredyt uzyskasz. Zdecydowanie wolę kontakt z konsultantem, który oprócz tego, że pomoże wybrać opcję obiektywnie najlepszą dla mojego przypadku, będzie też w stanie odpowiedzieć na pytania i rozwiać wątpliwości. Poza tym np. wspomniany Open Finance współpracuje z aż 23 bankami co gwarantuje bardzo rzetelną analizę porównawczą.
  • emgieer 2 paź 2013, 8:42
    W sumie to szkoda się spisywać bo każdy ma swoje własne upodobania.
  • majesty15 25 paź 2013, 19:44