Podczas kursów tłumaczy się uczestnikom, że funkcjonowanie w biznesie, to nic innego jak ciągła sprzedaż, często produktów czy usług, które oferujemy. Jeszcze częściej, to po prostu „sprzedaż nas samych”. Udział w szkoleniach daje możliwość zdobywania niezbędnej wiedzy praktycznej, pozwala na kształtowanie ścieżki kariery zawodowej oraz na podejmowanie coraz trudniejszych wyzwań. Szczególnie cenione są szkolenia np. jak modelować w Excelu (4TG) ponieważ użytkownicy znają tylko niektóre funkcje tego programu, w wielu przypadkach wykonują wiele zbędnej pracy i tracą cenny czas.
Moim zdaniem warto szkolić pracowników, Dzięki temu stają się wydajniejsi i łatwiej im namówić klientów do skorzystania z usług danej firmy. Ja niedawno otworzyłem DG i aktualnie nie planuję żadnych szkoleń poza BHP. Mam zamiar przeprowadzić je samodzielnie z pomocą dokumentów, które znalazłem na http://land.e-forum.pl/branzabhp/?promo=3532/14&f=email Fajnie, że są w sieci miejsca gdzie zupełnie za darmo można pobrać dokumenty i druki dla osób przeprowadzających szkolenia BHP.
sylwia4012
26 lis 2014, 9:30 (ostatnio zmieniony przez autora 26 lis 2014, 9:31, w całości zmieniany 1 raz)
Pewnie, że warto, to inwestycja, która później się zwróci. Na szkoleniach, organizowanych przez dobre firmy, z tematyki jaka nam akurat odpowiada, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy, rozwiązania zastosować w praktyce, na warsztatach. Czytałam ostatnio oferty [url=http://www.thebrain.pl/]http://www.thebrain.pl [/url] gdzie większość szkoleń łączy teorię z praktyką. Opinie są jak najlepsze, a i tematyka szkoleń ciekawa.
kornelia55
26 lis 2014, 14:38 (ostatnio zmieniony przez autora 26 lis 2014, 14:49, w całości zmieniany 3 razy)
Zgadzam się z Wami, że warto szkolić pracowników. U mnie w firmie kładzie się ostatnio nacisk na znajomość języka angielskiego w stopniu profesjonalnym. Na chwilę obecną wykorzystujemy również serwis - specjalizuje się także w wykonywaniu specjalistycznych tłumaczeń i dostarczaniu wiedzy w zakresie słownictwa technicznego.
Pewnie, że warto. Zawsze to będzie nie tylko zadowolenie klienta z możliwości rozwoju, ale także zyskana wiedza, która przyda się również pracodawcy. Np. [url=http://www.szkolenia-bdo.pl/szkolenia-bdo/kursy-ksiegowe]kursy księgowe[/url], podatkowe czy rachunkowe warto skończyć pracując w dowolnym przedsiębiorstwie. BDO jest organizatorem takich szkoleń, przeprowadza je na zasadzie ćwiczeń, więc wiedza jest lepiej przyswajalna. Prowadzący ćwiczenia są wyszkoleni i doświadczeni w tym co robią, także można im zaufać i w wielu kwestiach się poradzić.
No a co sądzicie o godzinnej przerwie dla pracowników?
Przeczytałam na ten temat bardzo ciekawy artykół http://www.praca-andrychow.pl/porady-dla-pracodawcow/607/godzinna-przerwa-dla-pracownika
i nie do końca wiem jak się do niego usytuować.
Mam mieszane uczucie, a co wy sądzicie o tym pomyśle?