-
Kształtowanie wizerunku firmy nie jest łatwe. Niestety w sieci szybko można sobie popsuć ten wizerunek. Wystarczy, gdy nasz konkurencja wystawi kilka negatywnych opinii na nasz temat. Pozbycie się negatywnego wizerunku jest naprawdę trudne.
Cytuj
-
-
erykit
14 wrz 2015, 8:56 (ostatnio zmieniony przez autora 29 wrz 2015, 15:44, w całości zmieniany 1 raz)
Przede wszystkim warto jest zadbać o dobry wizerunek firmy w sieci. To bardzo wazne bo obecnie większość ludzi szuka usług właśnie przez internet.Tak wiec powinniśmy mieć odpowiednią stronę firmową, zainwestować w dobrą grafikę strony, Na to wszystko zwraca się uwagę.
Poza tym pozycjonowanie. Jesli strona nie bedzie odpowiednio wysoko w google to nie ma szans na trafienie do klientów. Ze swojej strony moge polecic tę firmę: http://www.pozycjonowanie-stron-internetowych.pl/ . Znają się na rzeczy.
Cytuj
-
Na pewno musisz być fair wobec klientów to podstawowa zasada. Pamiętaj też o odpowiedniej reklamie np pozycjonowaniu, adwordsach itd. Możesz działać na własną rękę lub zgłosić się do profesjonalnej firmy. Myślę, że taka forma promocji może Ci bardzo pomóc w rozkręceniu biznesu.
Cytuj
-
Poprzez stronę, wizytówkę google, przedstawicieli.
Cytuj
-
Trzeba zacząć od identyfikacji wizualnej firmy, warto zdecydować się na marketing szeptany, content marketing oraz publikowanie atrakcyjnych treści w mediach społecznościowych.
Cytuj
-
-
Może poprzez jakieś upominki od firmy dla klientów. To wcale nie musi być nic wielkiego. Wystarczy że w coś zainwestujesz. Spokojnie możesz zakupić takie kalendarze i rozdawać je klientom. Od razu będziesz inaczej postrzegany.
Cytuj
-
Dziś do potencjalnych klientów w każdej branży przemawiają najlepiej obrazy i dobrze, żeby niosły za sobą jakiś ładunek emocjonalny. Warto więc pomyśleć o nakręceniu kilku krótkich filmów poświęconych Twojej ofercie.Dobrze, żeby przemyśleć koncepcję filmów z kimś kto ma doświadczenie filmowe.
Cytuj
-
A inwestowaliście np. w takie [url=http://krakowskiereklamy.info.pl/stojaki-na-ulotki.html]ulotki kraków[/url]? faktycznie to trafia do klientów czy lepiej pomyśleć o zamówieniu baneru?
Cytuj
-
Ulotki to w większości przypadków kasa w błoto (przeżyłam to). Najlepiej działa zaangażowanie i aktywność w mediach społecznościowych, ale nie sztuczna w stylu publikacja zdjęcia produktu i pytanie "jak wam się podoba". Musisz dać coś od siebie, doradzać, informować, a ludzie wrócą. content marketing jest właśnie na coś takiego nastawiony. prowadzenie bloga firmowego jest fajnym pomysłem.
Cytuj
-
Podstawa to pozycjonowanie, choć nie rezygnowałby także z tradycyjnych form promocji, takich jak ulotki, banery. Powiadomienia sms są ciekawym rozwiązaniem, takie działania zwiększają lojalność klienta do firmy i oszczędzają nam-przedsiębiorcom sporo czasu, gdyż nie musimy odpowiadać na setki maili z zapytaniami o zamówienie.
Cytuj