Na wizerunek firmy wpływa tak dużo elementów, że w dzisiejszych czasach jego kształtowanie to naprawdę niełatwa sprawa
![przymrużenie oka](/images/icons/emoticons/wink.png)
Czy mamy stronę www, wygląd tej strony, jej zawartość, identyfikacja wizualna, jakość usług/produktów, zachowanie pracowników... i jeszcze wiele innych. A najgorsze jest to, że długoletnie budowanie dobrego wizerunku może łatwo zniszczyć jedna wpadka czy opinia złośliwego klienta. Oczywiście, nie oznacza to, że nasze starania są bezcelowe
![uśmiech](/images/icons/emoticons/smile.png)
Sporo zależy też od branży i rodzaju naszej działalności. Poza zadbaniem o wspomniane już przeze mnie elementy, ja bym pomyślała też np. o cyklicznych promocjach - klienci zawsze dobrze to odbierają
![uśmiech](/images/icons/emoticons/smile.png)
Hm, dobrze też pokazać klientowi, że jest dla nas ważny nie tylko w momencie dokonywania transakcji. Co mam na myśli? Choćby wysłanie zwykłych życzeń świątecznych czy okolicznościowych, a do tego można dołączyć jakiś rabat (pomocny tu może być fanpage na FB, przez profile naszych fanów znajdziemy daty urodzin i ważnych rocznic). To są małe gesty, ale wg mnie ocieplają wizerunek firmy. No i przede wszystkim trzeba przemyślanie wybrać kanał komunikacji z klientem. Ja się zdecydowałam na powiadomienia smsowe - korzystam już jakiś czas z usług i jestem zadowolona. Jest tanio, szybko i skutecznie. [url=http://serwersms.pl/zastosowania]Tutaj[/url] znajdziecie przykładowe zastosowanie w zależności od branży. Jak dla mnie, firma korzystająca z takiego narzędzia (zamiast nudnych maili np.) będzie ciekawsza i bardziej atrakcyjna. A o to nam chyba chodzi, prawda?
![uśmiech](/images/icons/emoticons/smile.png)