Na wizerunek firmy wpływa tak dużo elementów, że w dzisiejszych czasach jego kształtowanie to naprawdę niełatwa sprawa
Czy mamy stronę www, wygląd tej strony, jej zawartość, identyfikacja wizualna, jakość usług/produktów, zachowanie pracowników... i jeszcze wiele innych. A najgorsze jest to, że długoletnie budowanie dobrego wizerunku może łatwo zniszczyć jedna wpadka czy opinia złośliwego klienta. Oczywiście, nie oznacza to, że nasze starania są bezcelowe
Sporo zależy też od branży i rodzaju naszej działalności. Poza zadbaniem o wspomniane już przeze mnie elementy, ja bym pomyślała też np. o cyklicznych promocjach - klienci zawsze dobrze to odbierają
Hm, dobrze też pokazać klientowi, że jest dla nas ważny nie tylko w momencie dokonywania transakcji. Co mam na myśli? Choćby wysłanie zwykłych życzeń świątecznych czy okolicznościowych, a do tego można dołączyć jakiś rabat (pomocny tu może być fanpage na FB, przez profile naszych fanów znajdziemy daty urodzin i ważnych rocznic). To są małe gesty, ale wg mnie ocieplają wizerunek firmy. No i przede wszystkim trzeba przemyślanie wybrać kanał komunikacji z klientem. Ja się zdecydowałam na powiadomienia smsowe - korzystam już jakiś czas z usług i jestem zadowolona. Jest tanio, szybko i skutecznie. [url=http://serwersms.pl/zastosowania]Tutaj[/url] znajdziecie przykładowe zastosowanie w zależności od branży. Jak dla mnie, firma korzystająca z takiego narzędzia (zamiast nudnych maili np.) będzie ciekawsza i bardziej atrakcyjna. A o to nam chyba chodzi, prawda?