wiki878 napisał:Moim zdaniem na wizerunek firmy składa się wiele czynników. Najlepiej skorzystać z pomocy jakiejś agencji marketingowej, która obmyśli plan kampanii i wprowadzi go w życie. Na własną rękę nie a sensu działać. Ja mam salon fryzjerski i kosmetyczny od roku i bardzo staram się dbać o swoich klientów. Ostatnio znalazłam na firmę, która zajmuje się marketingiem zapachowym i chcę nawiązać z nimi współpracę. Chcę aby w moim salonie ładnie pachniało bo podobno zapach to najlepsza reklama. Na ulotki, plakaty itd nie zwrócą uwagi a pięknym zapachom mało kto się oprze.
Marketing zapachowy? Jeszcze o tym nie słyszałem
jak dla mnie ważne jest również wnętrze danego pomieszczenia. Klient na pewno nie będzie chodził do miejsca, które jest urządzone w sposób niemodny, mało atrakcyjny. Dlatego warto zwracać uwagę na design, logo. W sumie, to nawet ciekawie opisane jest to [url=https://interne.st/blog/tag/wzornictwo-przemyslowe/]tutaj[/url]. Możesz więc tam zajrzeć i się czegoś dowiedzieć.
P.S.
Życzę powodzenia z salonem
)