KoKoszka czeka Ciebie trudne zadanie, ponieważ kształtowanie wizerunku firmy nie można zrobić z dnia na dzień. Na to potrzeba bardzo dużo czasu. Reklamy, fanpage, dobre produkty, dobra strona internetowa, ciekawa oferta dla klienta, tak się buduje wizerunek, ale tak jak już wspomniałem, że to wymaga bardzo dużo czasu zanim klienci przekonają się do Twojej firmy.
Wizerunek firmy w internecie najlepiej zacząć od stworzenia strony internetowej firmy, która będzie jej wizytówką. Następnie można spróbować internetowych kampanii reklamowych lub pozycjonowania swojej strony w wyszukiwarce. Mi w kwestii strony internetowej, reklamy i promocji przez internet pomogła agencja reklamowa wrocław. Możesz zajrzeć na ich stronę, bo mają bardzo ciekawe portfolio.
Myślę, że dziś najbardziej podstawową sprawą, jesli chodzi o reklamowanie się to jest strona internetowa. Mozna miec sporo reklam w internecie, kont na FB ale i tak wszystkie one beda prowadzic do naszej strony www dlatego warto sprytnie zaprezentowac sie klientowi na ekranie monitora. Oczywiscie na rynku polskim jest wiele renomowanych firm ktore sa wstanie podjac nasze wyzwanie. jednak np jak ktos zaczyna z dzialalnoscia gospodarcza ma ograniczony budzet. dlarego mysle, ze ostatnio fajnym rozwiazaniem dal takich osob jest propozycja czeskiej firmy http://www.quicksnake.pl/, ktora zajmuje sie hostingiem domen czy postawia strone za darmo! Jesli ktos chce zaoszczedzic a pragnie miec przyzwoita stronke, to chyba warto sie z nimi skontaktowac.
pamiętać też trzeba o wizerunku wewnętrznym! Jak w środku panuje atmosfera, taka panuje opinia na zewnątrz. Przecież nasi pracownicy to nasza wizytówka. U nas np. co roku robią wyjazdy organizowane.
Ja wtóruje opinii, iż współcześnie niezwykle istotne jest umiejętne budowanie relacji ze społecznością internetową. Jakby nie było, ludzie w Internecie wypowiadają się na temat firm oraz szukają na ich temat informacji. Dlatego też tak ważne jest bycie blisko ludzi i interesowanie się ich opiniami. Dobrze sprawdzają się tu różnego rodzaju portale społecznościowe, takie jak np., który wykorzystuje ideę crowdsourcingu i daje możliwość, aby społeczność portalu dzieliła się swoimi opiniami i pomysłami na temat firmy i możliwości jej rozwoju. Według mnie, bardzo fajne rozwiązanie, aby zaprezentować ludziom firmę jako taką, której zależy na zdaniu ludzi.
"Wizerunek w sieci"? To znaczy, że istnieje jeszcze inny wizerunek poza siecią i jest inny od tego w sieci. Ponadto wizerunku nie możemy kształtować w sensie stricte - możemy próbować, ale nie wpłyniesz na ludzi w stu procentach tak jak chcesz. Ludzie sami zinterpretują to, co komunikujesz i to oni ukształtują Twój wizerunek, a nie Ty.
Wizerunek firmy to nie tylko strona internetowa. Ważne jest również to jak ludzie odbierają nas gdy korzystają z naszych usług. Mój mąż ma firmę transportową, wydawało się nam że jest wszystko ok niestety doszły nas słuchy że klienci nie są zadowoleni z pracy kierowców. Spóźniali się albo wcale nie docierali na umówione miejsce. Mąż kupił [url=http://]monitoring gps[/url], doszliśmy do wniosku że to jedyne wyjście. Lokalizatorów używamy od dwóch miesięcy a pracownicy zmienili podejście do pracy o 180 stopni.