Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Reklama małej firmy w internecie, strona 4

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Reklama małej firmy w internecie

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama  1 2 3 4 5 6 7 8 9 z 9  
  • Morgius 25 kwi 2012, 15:25
    Mnie się właśnie wydaje, że facebook jest przeceniany, a nie niedoceniany przymrużenie oka.
    Cytuj
  • marek100 26 kwi 2012, 8:42
    Niektórzy jeszcze w ogóle nie korzystają z tej formy promocji, z kolei ci którzy dopiero się o niej dowiedzieli widzą w niej olbrzymi potencjał, co też jest przesadą. Social media należy traktować na równi ze wszystkimi innymi sposobami reklamy.
    Cytuj
  • maniek8501 26 kwi 2012, 13:22
    Moim zdaniem najskuteczniejszą formą reklamy w internecie jest pozycjonowanie, po prostu najwięcej osób do wyszukiwania informacji używa googla. Nie wyobrażam sobie że mógłbym szukać firmy przez facebooka, moim zdaniem to jeszcze nie ten moment. Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na temat optymalizacji serwisów zapraszam na mojego bloga -> pozycjonowanie stron poradnik. Myślę, że wiedza tam zawarta jest bardzo przydatna uśmiech
    Cytuj
  • marek100 27 kwi 2012, 9:09
    mam pytanie: czy większe znaczenie ma liczba linków prowadzących do serwisów czy wejść?
    Cytuj
  • maniek8501 27 kwi 2012, 14:40
    Największe znaczenie ma nie tyle ilość co jakość linków. Jeżeli do Twojego serwisu prowadzą linki z innym powiązanych tematycznie serwisów to jest wtedy optymalnie. Ilość wejść ma marginalne znaczenie dla pozycjonowania, to już bardziej znaczenie ma jak długo ktoś zostaje na Twoim serwisie, czym dłużej tym lepiej bo wtedy Google widzi, że masz wartościową treść.
    Cytuj
  • marek100 30 kwi 2012, 10:21
    a jak powiększyć page rank? zauważyłem, że np. facebook ma wyższy niż google. ciekawe dlaczego....
    Cytuj
  • trinofav12 12 maj 2012, 16:30
    Ktoś może podać jakieś konkretne dane gdzie uzyskiwał jaki efekt - chodzi mi o wskaźniki kosztu odsłony CPM, i koszty kliknięcia CPC.
    Cytuj
  • michalrecd 14 maj 2012, 8:40
    Zawsze mozesz tez sprobowac reklamowac sie w katalogu firm..
    Cytuj
  • Piotrullo 15 maj 2012, 10:20
    Prawdą jest, że nie w każdej sytuacji sprawdzają się te same metody. Należy dostosować najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy. Sława pozycjonowanie Google nie wzięła się znikąd...to na pewno uśmiech W ogóle najważniejsze, żeby zostać zauważonym...później jest już łatwiej kiedy uzyska się ten pierwszy kontakt z klientem, dlatego oferowanie swoich usług na portalach zakupów grupowych myślę, że też jest dobrym sposobem na budowanie relacji z potencjalnymi klientami.
    Cytuj
  • marek100 16 maj 2012, 8:53
    A czy istnieją zakupy grupowe z którymi trzeba się dzielić zyskiem 50/50?
    Cytuj
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum