więcej
My studenci nie lubimy jak się nas rozstawia po kątach. Szef musi być miły i pomocny. Może jeszcze stanowczy i pewny siebie.
Musi być wyrozumiały, hojny też.
Taki co tylko wrzeszczy z byle powodu to nie dzięki, poczekam.
| Dodano: 14 lis 2010, 13:05
więcej
Akurat przez pół roku chodziełm na angielski prowadzony według metody Callana. Nauczysz się języka 4 razy szybciej. Tak szkoły wciskają ten kit.
Ta metoda jest może i dobra, ale jak znasz już język. Lektor szybko powtarza jakiś tekst kilka razy i z zaskoczenia zadaje pytania, Ty musisz szybko na nie odpowiadać. Ta metoda to pic na wodę. :> | Dodano: 11 wrz 2010, 22:23
więcej
My studenci nie lubimy przepłacać i tracić czasu na zbędne rzeczy. Sam kończyłęm liceum, ale wiedziałem, że wybiorę się na studia.
Liceum tak naprawdę nie uczy nic co mogłoby się przydać w życiu po tej szkole. Masz wykształcenie średnie i na tym koniec.
Gdybym miał tą wiedzę kiedyś, to zdecydowałbym się na technikum. Po takiej szkole droga na studia nie jest zamknięta. Jeśli ktoś na technikum skończy, to przynajmiej ma już jakieś praktyczne umiejętności. Ważne jeszcze o jakim technikum pani mówi i jakie zainteresowania na syn.
| Dodano: 14 lis 2010, 12:26
więcej
My studenci nie lubimy przepłacać i nie lubimy jak ktoś nas kroi na płacy. Teraz mogę pracować za 1317 zł, a po studiach to na pewno nie.| Dodano: 13 lis 2010, 17:16
więcej
My studenci nie lubimy przepłacać.
Kiedyś skorzystałem z usługi Multimedia (telewizja + Vod). Obecnie płacę ok 55 zł w umowie na dwa lata. Mam masę programów oraz wypożyczalnię wideo, gdzie dobre filmy mogę kupić za 8-9 zł, a HD za 14 zł, czyli taniej niż w kinie.
Jednak Multimedia sporo kręci i te jej cenniki są bardzo niejasne. Już na samym początku miałem problem. Opłata aktywacyjna w promocji wynosiła 19,99 zł, a dostałem standardową fakturę na 399 zł. Po skontaktowaniu z infolinią dostałem informację, że sprawa zostanie rozpatrzona, bo [b] pani konsultantka nie ma dostępu do umów regionalnych. [/b] To fajny system mają?
Najlepiej sprawdzić czy nie mają jakiejś promocji. Z tych informacji na ich stronie nie warto korzystać bo tam 1 Mb/s kosztuje chyba 125 zł.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :* | Dodano: 12 lis 2010, 16:01
więcej
Moglibyście polecić mi jakiś korespondencyjny kurs językowy - angielski mnie interesuje. U nas na uczelni co prawda jest kurs językowy, ale mało godzin jest, a język obcy to podstawa znalezienia dobrej pracy.| Dodano: 1 lis 2010, 11:42
więcej
Wszystko zależy co kupujesz i od kogo.
Na Allegro kupuję różne rzeczy, ale na pewno nie kupiłbym domu czy samochodu.
Przed zakupem sprawdzam ilość pozytywnych komentarzy. Również patrzę się na ilość negatywów i z czego one wynikają. Dla mnie sygnałem ostrzegawczym jest to, kiedy sprzedający nie ustosunkuje się do negatywa. Czasem zdarza się, że początkujący kupujący wystawi negatywa przez pomyłkę.
Co do innych e-sklepów to najważniejsza jest renoma. Na Allegro sprzedającego trzymasz w szachu możliwością wystawienia negatywa. No a w takim innym sklepie co możesz zrobić?
| Dodano: 5 lis 2010, 6:06
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.