favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura RadomUsługi reklamowe Radom

Reklama zewnętrzna, Radom - strona 2

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Szukasz agencji reklamowej, która przeprowadzi dla Ciebie profesjonalną kampanię? Chciałbyś być widoczny nie tylko w Internecie? Postaw na reklamę zewnętrzną – bilbordy, pojazdy, komunikacja miejska – dzięki naszym ekspertom przekonasz do siebie wielu klientów!

Opisz dokładnie, jakiej reklamy potrzebujesz, w jakich miejscach, jej rodzaj, wykonanie itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Reklama świetlna, Radom, mazowieckie
    Reklama świetlna Reklama świetlna to doskonały sposób na wyróżnienie się spośród innych reklamodawców. Taką reklamę najlepiej zamówić u nas! W...
    Radommazowieckie
  • Oklejanie samochodów, Radom, mazowieckie
    Oklejanie samochodów Oklejanie samochodów reklamami albo zmiana koloru pojazdów to nasza specjalność. Agencję reklamową Orion prowadzimy od 1998 roku i od tego czasu z...
    Radommazowieckie
  • Demontaż i montaż reklam, Radom, mazowieckie
    Demontaż i montaż reklam Demontaż i montaż reklam to jedna z naszych specjalności. W agencji reklamowej Orion projektujemy i produkujemy reklamy, które następnie montujemy we wsk...
    Radommazowieckie
  • Banery, Radom, mazowieckie
    Banery Banery to jedne z najczęściej zamawianych odmian reklamy zewnętrznej. W agencji reklamowej Orion zajmujemy się projektowaniem reklam tego rodzaju oraz je produk...
    Radommazowieckie
  1 2   z 2

Reklama jest elementem marketingu, który towarzyszy nam w zasadzie na każdym kroku. Przybiera ona różną postać. Najpopularniejsza i przy okazji wywołująca najwięcej frustracji jest reklama telewizyjna. Reklama zewnętrzna już tak negatywnie odbierana nie jest, pod warunkiem jednak, że jej kolorystyka, mówiąc kolokwialnie, nie bije po oczach. Szyldy, banery czy chociażby reklama świetlna ma za cel przykucie uwagi potencjalnego klienta. Osoby odpowiadające za profesjonalne kampanie reklamowe muszą wiedzieć, że jednym z istotnych elementów reklamy jest jej kolorystyka. Kolory w reklamie dzielimy przede wszystkim na ciemne i jasne oraz ciepłe i zimne. Barwy jasne ciepłe mają na celu wywoływanie przede wszystkim bardzo bogatych w emocje skojarzeń. Weźmy pod uwagę chociażby kolor pomarańczowy. Kojarzy się on z radością, zabawą energią. Podobnie jest z kolorem różowym. Barw tych nie powinno się stosować, gdy chce się przedstawić jakiś produkt jako luksusowy. Ciężko wziąć bowiem na poważnie reklamę, w której luksusowy samochód przedstawiony jest w kolorze żółtym. Z luksusem kojarzą się nam kolory ciemne i ciepłe zarazem. Dobrym przykładem jest tutaj kolor purpura, bordo lub szkarłat. Kolory zimne mogą się przydać w sytuacji, gdy chcemy wzbudzić poczucie bezpieczeństwa. Idealnym przykładem jest tutaj kolor niebieski. Ale popularny jest również kolor zielony, występujący bardzo często w reklamach banków czy firm ubezpieczeniowych, które chcą, aby klient korzystając z ich usług czuł się przede wszystkim bezpiecznie. Trzeba pamiętać, że kolor szary powiększa wizualnie elementy, które znajdują się w pobliżu elementów nim wypełnionych. Kiedy zatem chcemy zwrócić uwagę klienta na obrazek znajdujący się obok napisu, czasami warto napis opatrzyć właśnie kolorem szarym. Chyba, że reklamujemy chociażby produkty dla dzieci, wtedy szarość zdecydowanie jest niewskazana. Ludzie odruchowo odwracają wzrok od elementów czarnych. Gdy widzą na szyldzie coś czarnego, momentalnie szukają innych elementów. Warto mieć to na uwadze. Z kolei kolor biały kojarzy się z czystością i w większości przypadków budzi pozytywne skojarzenia. Dobrze jest znać zasady dobierania kolorów w reklamie. Trzeba jednak mieć na uwadze, że równie ważna, jak ustalone zasady, jest pomysłowość.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację