favore.pl
Efektywna komunikacja interpersonalna

Efektywna komunikacja interpersonalna nr 20592

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
3 590 / dzień
Kontakt
INVENTI Consulting
INVENTI Consulting
Wyślij e-mail
ul. Mogilska 43
31-545 Kraków

tel: 12 398781812 3987818
tel: 12 398782012 3987820
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Feedback - jako konstruktywna informacja zwrotna
 
Udzielanie informacji zwrotnej to kluczowa umiejętność skutecznych menadżerów, dobrych szefów i mistrzów zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenie umożliwia spojrzenie na informację zwrotną jak na proces twórczy, którego jesteśmy autorami w każdej sytuacji społecznej. Feedback to potężne narzędzie, które z powodzeniem można stosować w zarówno w firmie jak i w domu. Szkolenia pokazuje jak skutecznie stosować feedback, jak wykorzystywać go w zarządzaniu i kierowaniu rozwojem współpracowników oraz całej organizacji.


Cele szkolenia:

  • poznanie mechanizmów i zasad feedbacku
  • przećwiczenie sposobów udzielania informacji zwrotnej
  • poznanie sposobów wykorzystania feedbacku w kierowaniu organizacją
  • podniesienie kwalifikacji kadry zarządzającej
  • rozwój umiejętności interpersonalnych związanych z komunikowaniem

Profil uczestnika:

Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, pracowników dziełu HR oraz
wszystkich tych, od których zależy rozwój pracowników i praca zespołowa.


Korzyści dla uczestnika:

Po ukończeniu szkolenie uczestnicy:

  • Znają techniki prowadzenia sesji feedbacku
  • Znają zasady konstruowania asertywnej informacji zwrotnej
  • Potrafią formułować jasne i spójne komunikaty,
  • Potrafią przezwyciężać zachowania defensywne u pracowników
  • Potrafią określać cele rozwojowe pracowników
  • Potrafią stosować feedback jako narzędzie motywacji

Korzyści dla organizacji:

  • podniesienie poziomu i skuteczności rozmów oceniających
  • podniesienie kwalifikacji kadry zarządzającej
  • możliwość stosowania feedbacku jako narzędzia motywacji

Metody szkoleniowe:

  • aktywna prezentacja,
  • symulacje z odgrywaniem ról (znaczna część ćwiczeń),
  • scenki z wykorzystaniem kamery video (znaczna część programu),
  • dyskusje moderowane,
  • analiza przypadku,
  • konsultacje nad indywidualnymi przypadkami.

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów i interaktywnych ćwiczeń, pozwalając na aktywny udział w szkoleniu wszystkim uczestnikom
 

Szczegółowy program szkolenia:

Pierwszy dzień warsztatu:

1. Znaczenie feedbacku w procesie rozwoju pracowników:
  • Feedback jako narzędzie motywacji pracowników
  • Czym jest feedback?
  • Konstruktywny feedback jako narzędzie wyzwalania potencjału pracowników
  • Feedback a kierowanie rozwojem pracowników

2.Przygotowanie do sesji feedbacku:
  • Gromadzenie informacji
  • Oddzielanie faktów od opinii
  • Ustalanie celów rozwojowych
  • Unikanie błędów w procesie oceny (efekt aureoli, „zafiksowanie” itd.)


Drugi dzień warsztatu:

1.Prowadzenie sesji feedbacku:
  • Zasady konstruowania informacji zwrotnej
  • Etapy feedbacku
  • Feedback jako proces
  • Precyzowanie jasnych, zrozumiałych komunikatów, opartych na faktach
  • Dbanie o spójność komunikatów na poziomie werbalnym i niewerbalnym
  • Zasady aktywnego słuchania
  • Zachęcanie pracownika do formułowania własnych spostrzeżeń
  • Przezwyciężanie zachowań defensywnych (wyparcie, projekcja, atrybucje i konformizm)
  • Przekazywanie informacji zwrotnej grupie
  • Action Learning jako metoda wykorzystująca informację zwrotną




Trener prowadzący szkolenie

Wyślij e-mail Wyślij e-mail Wyślij e-mail

Cena szkolenia

Koszt szkolenia zamkniętego (grupa - 8-14 osób):

3 590 zł brutto/dzień


 




Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
3 590 / dzień
Kontakt
INVENTI Consulting
INVENTI Consulting
Wyślij e-mail
ul. Mogilska 43
31-545 Kraków

tel: 12 398781812 3987818
tel: 12 398782012 3987820
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU inventi
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Efektywna komunikacja interpersonalna - galeria
Efektywna komunikacja interpersonalna Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 2)
Poprzednia usługa: Budownictwo, instalacje   Następna usługa: Techniki rekrutacji i selekcji