INVENTI Consulting INVENTI Consulting Wyślij e-mail ul. Mogilska 43 31-545Kraków tel: 12 398781812 3987818 tel: 12 398782012 3987820 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt:09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Feedback - jako konstruktywna informacja zwrotna
Udzielanie informacji zwrotnej to kluczowa umiejętność skutecznych menadżerów, dobrych szefów i mistrzów zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenie umożliwia spojrzenie na informację zwrotną jak na proces twórczy, którego jesteśmy autorami w każdej sytuacji społecznej. Feedback to potężne narzędzie, które z powodzeniem można stosować w zarówno w firmie jak i w domu. Szkolenia pokazuje jak skutecznie stosować feedback, jak wykorzystywać go w zarządzaniu i kierowaniu rozwojem współpracowników oraz całej organizacji.
Cele szkolenia:
poznanie mechanizmów i zasad feedbacku
przećwiczenie sposobów udzielania informacji zwrotnej
poznanie sposobów wykorzystania feedbacku w kierowaniu organizacją
podniesienie kwalifikacji kadry zarządzającej
rozwój umiejętności interpersonalnych związanych z komunikowaniem
Profil uczestnika:
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, pracowników dziełu HR oraz
wszystkich tych, od których zależy rozwój pracowników i praca zespołowa.
Korzyści dla uczestnika:
Po ukończeniu szkolenie uczestnicy:
Znają techniki prowadzenia sesji feedbacku
Znają zasady konstruowania asertywnej informacji zwrotnej
Potrafią formułować jasne i spójne komunikaty,
Potrafią przezwyciężać zachowania defensywne u pracowników
Potrafią określać cele rozwojowe pracowników
Potrafią stosować feedback jako narzędzie motywacji
Korzyści dla organizacji:
podniesienie poziomu i skuteczności rozmów oceniających
podniesienie kwalifikacji kadry zarządzającej
możliwość stosowania feedbacku jako narzędzia motywacji
Metody szkoleniowe:
aktywna prezentacja,
symulacje z odgrywaniem ról (znaczna część ćwiczeń),
scenki z wykorzystaniem kamery video (znaczna część programu),
dyskusje moderowane,
analiza przypadku,
konsultacje nad indywidualnymi przypadkami.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów i interaktywnych ćwiczeń, pozwalając na aktywny udział w szkoleniu wszystkim uczestnikom
Szczegółowy program szkolenia:
Pierwszy dzień warsztatu: 1. Znaczenie feedbacku w procesie rozwojupracowników:
Feedback jako narzędzie motywacji pracowników
Czym jest feedback?
Konstruktywny feedback jako narzędzie wyzwalania potencjału pracowników
Feedback a kierowanie rozwojem pracowników
2.Przygotowanie do sesji feedbacku:
Gromadzenie informacji
Oddzielanie faktów od opinii
Ustalanie celów rozwojowych
Unikanie błędów w procesie oceny (efekt aureoli, „zafiksowanie” itd.)
Drugi dzień warsztatu:
1.Prowadzenie sesji feedbacku:
Zasady konstruowania informacji zwrotnej
Etapy feedbacku
Feedback jako proces
Precyzowanie jasnych, zrozumiałych komunikatów, opartych na faktach
Dbanie o spójność komunikatów na poziomie werbalnym i niewerbalnym
Zasady aktywnego słuchania
Zachęcanie pracownika do formułowania własnych spostrzeżeń
Przezwyciężanie zachowań defensywnych (wyparcie, projekcja, atrybucje i konformizm)
Przekazywanie informacji zwrotnej grupie
Action Learning jako metoda wykorzystująca informację zwrotną
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.