favore.pl
Planowanie i projektowanie szkoleń.

Planowanie i projektowanie szkoleń. nr 21730

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel Aspel, Bratysławska 1

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 490 / osoba
Kontakt
INVENTI Consulting
INVENTI Consulting
Wyślij e-mail
ul. Kobierzyńska 168A
30-382 Kraków

tel: 12 398781812 3987818
tel: 12 398782012 3987820
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Planowanie i projektowanie szkoleń (27-28.04)


Proces rozwoju pracowników to jeden z istotniejszych elementów zarządzania pracownikami. Cykle szkoleniowe przygotowane dla poszczególnych grup pracowników potrafią ten rozwój sprawnie zapewnić. Jednak często szkolenia są przeprowadzane bez wcześniejszego planu i projektu - zatem nie są tak skuteczne i efektywne, jak mogłyby być.
Jak w pełni wykorzystać szkolenie dla dobra firmy i pracowników?
Przede wszystkim dokładnie je zaplanować i przygotować. Właśnie te umiejętności i kompetencje rozwija proponowane szkolenie.


Cele szkolenia:

  • Zwiększenie efektywności przeprowadzanych w firmie szkoleń ze względu na umiejętności dobrego ich zaplanowania i przygotowania,
  • Rozwój umiejętności planowania szkoleń dla firmy,
  • Poznanie metod analizy potrzeb szkoleniowych
  • Zwiększenie efektywności przeprowadzanych szkoleń poprzez tworzenie właściwych projektów opartych o zasady przyswajania i utrwalania wiedzy u dorosłych


Profil uczestnika:

  • pracownicy działów szkoleń,
  • osoby odpowiedzialne za planowanie szkoleń w firmie,
  • trenerzy wewnętrzni, których zadaniem jest tworzenie szkoleń i planów szkoleniowych,
  • osoby chcące zajmować się szkoleniami, prowadzić je w przyszłości


Korzyści dla uczestnika:

  • poznanie metod tworzenia planu szkoleń,
  • rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu praktycznej analizy potrzeb szkoleniowych, zarówno grupowej, jak i indywidualnej,
  • rozwój wiedzy z zakresu zasad uczenia się osoby dorosłej
  • poznanie skuteczności i efektywności poszczególnych metod szkoleniowych,
  • poprawienie kompetencji organizowania szkoleń dla firmy
  • poznanie zasad i metod oceny efektywności szkoleń


Korzyści dla organizacji:

  • wzrost efektywności szkoleń pracowniczych poprzez rozwój kompetencji osób, które się nimi zajmują,
  • pełne dostosowanie planu szkoleń do potrzeb zbiorowych firmy,
  • Zwiększenie motywacji pracownikó szkolonych poprzez trafny dobór szkoleń do ich potrzeb i oczekiwań
  • oszczędność kosztów szkoleniowych - poprzez trafniejsze wydatki na szkolenia i większe och dostosowanie do firmy i potrzeb pracowników
  • większa kontrola nad procesem rozwoju pracowników przez sprawniejsze oceny efektywności szkoleń i działań rozwojowych


Metody szkoleniowe:

ćwiczenia grupowe i indywidualne,
mini symulacje,
analiza studium przypadku,
mini wykłady połączone z dyskusjami moderowanymi,
demonstracje, obserwacje

 

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów i interaktywnych ćwiczeń, pozwalając na aktywny udział w szkoleniu wszystkim uczestnikom





Trener prowadzący szkolenie

Wyślij e-mail





Szczegółowy program szkolenia:



Pierwszy dzień warsztatu:

1. Wprowadzenie. Rola osoby organizującej szkolenia a trenera wewnętrznego

  • specjalista ds. szkoleń a trener,
  • cele szkoleniowe w firmie,
  • tzw. "kwintet szkoleniowy" wg L. Rae


2. Przygotowanie do projektowania szkoleń w firmie

  • kultura organizacyjna,
  • rola rady kierowniczej,
  • kto chce szkoleń,
  • efekty rozwoju i szkoleń

Ćwiczenia:
Podczas dyskusji grupowej i aktywnej prezentacji multimedialnej uczestnicy poznają zasady przygotowywania szkoleń i główne założenia co do osób angażowanych w proces szkoleniowy w firmie

3. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS):

  • zastosowanie analizy,
  • plan przeprowadzania analizy potrzeb szkoleniowych,
  • cele analizy i efekty


Ćwiczenia:
Na podstawie analizy przypadków w podgrupach - uczestnicy poznają zasady i podstawy przygotowania analizy potrzeb szkoleniowych. Sami tworzą własne cele analizy potrzeb w swoich firmach.

 

4. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych w firmie

  • ocena istniejących potrzeb wśród personelu,
  • dostosowanie metod do specyfiki stanowiska pracy,
  • potrzeby indywidualne a grupowe,

Ćwiczenia:
Na podstawie krótkiej prezentacji, uczestnicy poznają metody rozpoznawania potrzeb istniejących w firmach, a następnie, wykorzystując zdobyte informacje, tworzą sposoby zastosowania tych metod w swoich firmach i w znanych im przypadkach.

5. Określanie luki kompetencyjnej wśród pracowników i zespołów

  •  
  • wachlarz metody analizy i oceny,
  • dostosowanie metod do ludzi, stanowiska i specyfiki pracy,
  • skuteczność poszczególnych metod,

Ćwiczenia:
Podczas symulacji i na podstawie przygotowanych materiałów - uczestnicy tworzą metody określania poziomu istniejącego kompetencji w firmie oraz tworzą
jego porównanie do poziomu oczekiwanego.


6. Podstawy psychologii rozwojowej - niezbędne do projektowania programów szkoleniowych

  • zasady uczenia się osoby dorosłej,
  • co wzmacnia motywację podczas szkoleń,
  • preferencje co do sposobu przyswajania wiedzy, zmysły podczas uczenia się,
  • zasady komunikacji
  • typowe przeszkody w procesie uczenia się

Ćwiczenia:
W trakcie prezentacji i dyskusji grupowej uczestnicy poszerzają swoją wiedzę z zakresu podstaw rozwoju człowieka dorosłego, a następnie podczas ćwiczeń wykorzystują je do planu szkoleń i stosowanych metod podczas sesji
. Tworzą je na podstawie podwaliny metod szkoleniowych i planu szkolenia



Drugi dzień warsztatu

1. Plan szkolenia w odniesieniu do analizy potrzeb szkoleniowych

  • realizacja celów szkoleniowych,
  • dostosowanie grup do celów i wyników analizy potrzeb szkoleniowych,
  • programy szkoleniowe,
Ćwiczenia:
Na podstawie wyników z zadania z dnia pierwszego, dotyczącego analizy potrzeb szkoleniowych, uczestnicy poznają zasady - tworzą plan szkolenia w oparciu o wnioski z analizy, dostosowując go do różnych (symulowanych) warunków grup szkoleniowych. Analizują zasady w podgrupach i wyciągają wnioski przydatne do swoich firm i warunków.


2. Metody szkoleniowe:
  • wachlarz metod szkoleniowych i ich dostosowanie do grupy,
  • skuteczność metod w stosunku do celów i tematyki szkolenia,
  • obawy i opór uczestników w stosunku do stosowanych metod,
Ćwiczenia:
Podczas zabawy uczestnicy poznają szereg metod szkoleniowych. Następnie podczas symulacji w podgrupach poznają "na własnej skórze" wady i zalety różnych metod szkoleniowych - dzięki temu tworzą potem "listę zastosowań i dopasowań" dla tych metod szkoleniowych.


3. Formy szkolenia i jego organizacja:
  • szkolenia w miejscu pracy,
  • szkolenia wyjazdowe,
  • szkolenia na stanowisku pracy ("on the job"),
  • dostosowanie trenera do grupy,
  • zasady grupowania uczestników
  • logistyka i kosztorys szkolenia.
Ćwiczenia:
Na podstawie analizy przypadków - uczestnicy tworzą dekalog zasad organizacji szkoleń. Praca w podgrupach nad planem działań dotyczących szkolenia daje im możliwość wykorzystania zasad z dekalogu.


4. Projektowanie sesji szkoleniowej
  • kolejność działań,
  • obserwacje zachowań i ich analiza,
  • własciwy feedback i motywacja uczestników,
  • podsumowanie i wnioski.
Ćwiczenia:
Na podstawie materiałów video - uczestnicy poznają zasady projektowania sesji szkoleniowej, analizują przykładowe projekty szkoleń, aby poznać i wykorzystać w praktyce te zasady.


5. Ocena efektów szkolenia:

  • metody oceny średnio- i długoterminowe,
  • ocena według 4 poziomów (reakcji, nauki, zachowań, organizacji),
Ćwiczenia:
Po zapoznaniu się z metodami ewaluacji szkoleń - uczestnicy w podgrupach tworzą metody ich zastosowania. Podczas symulacji na podstawie powstałego materiału poznają mocne i słabe strony sposobów pomiaru efektywności.


6. Podsumowanie
  • zebranie i podsumowanie zasad działania z dwóch dni szkolenia,
  • podsumowanie zastosowań praktycznych wytworzonych przez uczestników w trakcie realizowania zadań szkolenia.

 




Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 490 / osoba
Kontakt
INVENTI Consulting
INVENTI Consulting
Wyślij e-mail
ul. Kobierzyńska 168A
30-382 Kraków

tel: 12 398781812 3987818
tel: 12 398782012 3987820
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU inventi
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Planowanie i projektowanie szkoleń. - galeria
Planowanie i projektowanie szkoleń. Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: Profesjonalna obsługa Klienta   Następna usługa: Korepetycje język rosyjski!!!