Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest zarówno do osób prywatnych jak i pracowników firm chcących podnieść swoje umiejętności z zakresu telemarketingu.
Forma przyjmowania zgłoszeń
Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie i odesłanie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na
Wyślij e-mail w zakładce Szkolenia Otwarte.
Program szkolenia
Podstawy obsługi klienta przez telefon
znaczenie pojęć: telemarketing, call center, contact center, CRM)zastosowania telemarketingu podstawowe pojęcia związane z bazami danych oraz zasady użytkowania, niezbędne elementy wyposażenia stanowiska pracy, kompetencje osoby posługującej się telefonem jako narzędziem pracy.
Skuteczna Komunikacja
Pierwsze wrażenie, aktywne słuchanie, umiejętność zadawania pytań, zastosowanie parafrazy, dostosowywanie sposobu prowadzenia rozmowy do rozmówcy, podstawowe trudności w komunikowaniu się z klientami, asertywność w kontakcie
z rozmówcami.
Rozmowa Telefoniczna
Różnice pomiędzy rozmową telefoniczną, a kontaktem osobistym, telefoniczny savoir vivre, emisja głosu, planowanie rozmowy, etapy rozmowy telefonicznej, przełączanie i łączenie rozmów, kontrolowanie przebiegu rozmowy, zwroty właściwe i zakazane, trudne rozmowy, błędy w prowadzeniu rozmów
Sprzedaż przez telefon
Podstawowe zasady wywierania wpływu w sprzedaży, psychologia manipulacji, typy klientów, diagnozowanie potrzeb klientów, skuteczne techniki sprzedaży.
Dokładny program znajduje się na
Wyślij e-mail w Kalendarzu Szkoleń.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Opis metodyki szkolenia
* Prezentacje multimedialne
* Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
* Analiza przypadku, case study
* Testy psychologiczne
* Indywidualne doradztwo
* Dyskusje
* Gry symulacyjne
* Scenki, psychodrama
* Demonstracje
Kwalifikacjach po ukończeniu szkolenia
Certyfikat Ukończenia Szkolenia
Terminy szkolenia:
10.09.2011
Miejsce szkolenia:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
Koszt szkolenia:
229 PLN
Aktualne promocje znajdują się na
Wyślij e-mail
Zakres usług wchodzących w szkolenie
Materiały szkoleniowe
Przerwy kawowe
Certyfikat
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.