favore.pl
CLIENTING -  szkolenie sprzedażowe

CLIENTING - szkolenie sprzedażowe nr 392958

Lokalizacja: Łódź (woj. łódzkie)Więcej: szkolenia@brainstorm.biz.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 790 / dzień
Użytkownik
brainstormszkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Sebastian Matyniak
BRAINSTORM
Wyślij e-mail
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice

tel: 32 202313832 2023138
tel: 32 202313832 2023138
http://www.brainstorm.biz.pl/szkolenia/74/
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
http://www.brainstorm.biz.pl/szkolenia/74/
rozwiń
OPIS USŁUGI
Zapraszamy serdecznie na szkolenie CLIENTING, które odbędzie się w Łodzi w dniach 15.-16.03.2012r.

CELE SZKOLENIA:

1. Poznanie definicji klienta kluczowego oraz określenie zasad i sposobów jego identyfikacji
2. Nauka identyfikacji obszarów strategicznych w kontakcie z klientem oraz wypracowanie najlepszych praktyk w obszarze budowania relacji, sprzedaży i negocjacji z klientem kluczowym mając na uwadze specyfikę klienta zarówno agencyjnego jak i bezpośredniego
3. Zdobycie wiedzy na temat mechanizmów organizacyjnych i społecznych
wpływających na relację z klientem
4. Określenie cech, korzyści i zadań firmy zorientowanej na klientów kluczowych
5. Wypracowanie sposobów realizacji oczekiwań klienta w sposób gwarantujący spójność ze strategią firmy
6. Określenie zalet i sposobów wykorzystania systemu raportowania i monitoringu sprzedaży dla klientów kluczowych
7. Stworzenie planu rozwoju współpracy z klientem strategicznym wraz z określeniem zadań wdrożeniowych do realizacji następnego dnia po szkoleniu

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Zdobywanie informacji o kliencie jako źródło przewagi w budowaniu relacji
2. Budowanie relacji z klientem poprzez właściwą segmentację, dopasowanie i mechanizmy wywierania wpływu społecznego
3. Potrzeby i wymagania klientów
4. Sprzedaż i negocjacje w odniesienia do branży
5. Zarządzanie relacjami z klientem (Customer Relationship Management)
6. Zmiany rynkowe – nowe koncepcje konkurowania na rynku
7. Zdefiniowanie założeń do koncepcji CRM w firmie
 

Jesteś zainteresowany szkoleniem w innej miejscowości lub innym terminie?
Chcesz zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje?
Chętnie udzielimy dodatkowych informacji i odpowiemy na pytania.
Zapraszamy do kontaktu!
W sprawie zapisów na szkolenie i aktualnej oferty szkoleniowej
pozostaje do Państwa dyspozycji:

Ilona Szponar
Opiekun Klienta Biznesowego Brainstorm
e-mail: Wyślij e-mail

Tel./Fax Wyślij e-mail
Kom. Wyślij e-mail
Nr GG: 20584398


* O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona ze względu na warsztatową formę zajęć

Wszystkie nasze szkolenia realizowane w Katowicach odbywają się w przestronnych i nowocześnie wyposażonych  salach z klimatyzacją :

TRAINING SPOT
ul. 3 Maja 6/8
40-095 Katowice

Pełną ofertę sal szkoleniowych znajdą Państwo na Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 790 / dzień
Użytkownik
brainstormszkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Sebastian Matyniak
BRAINSTORM
Wyślij e-mail
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice

tel: 32 202313832 2023138
tel: 32 202313832 2023138
http://www.brainstorm.biz.pl/szkolenia/74/
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
http://www.brainstorm.biz.pl/szkolenia/74/
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU brainstormszkolenia
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
CLIENTING - szkolenie sprzedażowe - galeria
CLIENTING - szkolenie sprzedażowe Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Pisanie prac:habilitantka:psychologia, pedagogika   Następna usługa: Serwis CB Life Pl. Niepodległości 8 Grudziądz!!!