CELE SZKOLENIA:
1. Poznanie definicji klienta kluczowego oraz określenie zasad i sposobów jego identyfikacji
2. Nauka identyfikacji obszarów strategicznych w kontakcie z klientem oraz wypracowanie najlepszych praktyk w obszarze budowania relacji, sprzedaży i negocjacji z klientem kluczowym mając na uwadze specyfikę klienta zarówno agencyjnego jak i bezpośredniego
3. Zdobycie wiedzy na temat mechanizmów organizacyjnych i społecznych
wpływających na relację z klientem
4. Określenie cech, korzyści i zadań firmy zorientowanej na klientów kluczowych
5. Wypracowanie sposobów realizacji oczekiwań klienta w sposób gwarantujący spójność ze strategią firmy
6. Określenie zalet i sposobów wykorzystania systemu raportowania i monitoringu sprzedaży dla klientów kluczowych
7. Stworzenie planu rozwoju współpracy z klientem strategicznym wraz z określeniem zadań wdrożeniowych do realizacji następnego dnia po szkoleniu
PROGRAM SZKOLENIA:
Jesteś zainteresowany szkoleniem w innej miejscowości lub innym terminie?
Chcesz zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje?
Chętnie udzielimy dodatkowych informacji i odpowiemy na pytania.
Zapraszamy do kontaktu!
W sprawie zapisów na szkolenie i aktualnej oferty szkoleniowej
pozostaje do Państwa dyspozycji:
Ilona Szponar
Opiekun Klienta Biznesowego Brainstorm
e-mail: Wyślij e-mail
Tel./Fax Wyślij e-mail
Kom. Wyślij e-mail
Nr GG: 20584398
* O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona ze względu na warsztatową formę zajęć
Wszystkie nasze szkolenia realizowane w Katowicach odbywają się w przestronnych i nowocześnie wyposażonych salach z klimatyzacją :
TRAINING SPOT
ul. 3 Maja 6/8
40-095 Katowice
Pełną ofertę sal szkoleniowych znajdą Państwo na Wyślij e-mail