CELE SZKOLENIA:
- Zdefiniowanie pojęcia klienta kluczowego i określenie zasad i sposobów jego identyfikacji
- Identyfikacja obszarów strategicznych w kontakcie z klientem i wypracowanie najlepszych praktyk w obszarze budowania relacji, sprzedaży i negocjacji z klientem kluczowym mając na uwadze specyfikę klienta zarówno agencyjnego jak i bezpośredniego
- Pokazanie mechanizmów organizacyjnych i społecznych wpływających na relację z klientem
- Określenie cech, korzyści i zadań firmy zorientowanej na klientów kluczowych
- Wypracowanie sposobów realizacji oczekiwań klienta w sposób gwarantujący spójność ze strategią firmy
- Określenie zalet i sposobów wykorzystania systemu raportowania i monitoringu sprzedaży dla klientów kluczowych
- Stworzenie planu rozwoju współpracy z klientem strategicznym wraz z określeniem zadań wdrożeniowych do realizacji następnego dnia po szkoleniu
PROGRAM SZKOLENIA:
TRAINING SPOT
ul. 3 Maja 6/8
40-095 Katowice
Pełną ofertę sal szkoleniowych znajdą Państwo na Wyślij e-mail