Dwójka informatyków z dwuletnim doświadczeniem przy pracy z systemem vicidial i zarządzaniem nim podejmie się wdrożenia i szkolenia z tego systemu
Główna funkcjonalność systemu: - predictive dialing - na podstawie zaawansowanych algorytmów statystycznych system wykonuje połączenia do Klientów w taki sposób aby skrócić do minimum oczekiwanie Agenta na kolejną rozmowę. - zintegrowane nagrywanie/monitorowanie wszystkich rozmów. - łatwe tworzenie rozgałęzionych struktur IVR. - kampanie wychodzące, przychodzące, mieszane. - możliwość definiowania oddzwonienia w terminie późniejszym (Call Back) z poziomu panelu Agenta. - możliwość aktywacji klawiszy skrótów dyspozycji rozmowy w panelu Agenta - opcja pozwalająca zwiększyć efektywność pracy Agentów. - automatyczne wykrywanie poczty głosowej - skuteczność do 70%. - raporty, monitoring, podsłuch rozmów Agentów. - niskie wymagania sprzętowe stacji agenckich - niezbędny tylko komputer z dostępem do internetu, słuchawki z mikrofonem i oprogramowanie VOIP - możliwość korzystania ze standardowych linii telefonicznych (analogowych, ISDN) lub w pełni wykorzystujących technologię VoIP (protokoły SIP oraz IAX). - tworzenie wielu poziomów IVR z panelu administracyjnego. Dodatkowo podejmiemy się zaprojektowania i budowy infrastruktury sieciowej. |