favore.pl
Brak zdjęcia

Vicidial call center telemarketing nr 406474

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Wyślij e-mail
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 16:00-18:00
OPIS USŁUGI

 

Dwójka informatyków z dwuletnim doświadczeniem przy pracy z systemem vicidial i zarządzaniem nim podejmie się wdrożenia i szkolenia z tego systemu 


Główna funkcjonalność systemu:

- predictive dialing - na podstawie zaawansowanych algorytmów statystycznych system wykonuje połączenia do Klientów w taki sposób aby skrócić do minimum oczekiwanie Agenta na kolejną rozmowę.
- zintegrowane nagrywanie/monitorowanie wszystkich rozmów.
- łatwe tworzenie rozgałęzionych struktur IVR.
- kampanie wychodzące, przychodzące, mieszane.
- możliwość definiowania oddzwonienia w terminie późniejszym (Call Back) z poziomu panelu Agenta.
- możliwość aktywacji klawiszy skrótów dyspozycji rozmowy w panelu Agenta - opcja pozwalająca zwiększyć efektywność pracy Agentów.
- automatyczne wykrywanie poczty głosowej - skuteczność do 70%.
- raporty, monitoring, podsłuch rozmów Agentów.
- niskie wymagania sprzętowe stacji agenckich - niezbędny tylko komputer z dostępem do internetu, słuchawki z mikrofonem i oprogramowanie VOIP
- możliwość korzystania ze standardowych linii telefonicznych (analogowych, ISDN) lub w pełni wykorzystujących technologię VoIP (protokoły SIP oraz IAX).
- tworzenie wielu poziomów IVR z panelu administracyjnego.

Dodatkowo podejmiemy się zaprojektowania i budowy infrastruktury sieciowej.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Kontakt
Wyślij e-mail
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 16:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU djzaix
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Vicidial call center telemarketing Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: TOUR DE KALONKA 2012 Amatorski Rajd Rowerowy   Następna usługa: Usługi dekoratorskie sal