Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem pracy menedżera, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.
Cele szkolenia:
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do prowadzenia rozmów oceniających poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
► Rozwijanie umiejętności interpersonalnych istotnych przy prowadzeniu rozmów oceniających pracę (zadawanie pytań, słuchanie, udzielanie informacji zwrotnych)
► Rozwijanie umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających pracę
► Rozwijanie umiejętności związanych z udzieleniem informacji zwrotnych
► Przekazanie wiedzy na temat przygotowania i prowadzenia rozmowy oceniającej
Korzyści dla firmy :
► Właściwy dobór kadr i ich alokacji
► Rozwój zawodowy pracowników firmy
► Sprawiedliwe wynagradzanie i motywowanie
► Rozsądne awansowanie
► Nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu prowadzenia rozmowy ukierunkowanej na ocenę pracy
► Nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
► Nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu "pułapek" utrudniających obiektywną ocenę pracy