Adresaci szkolenia zarządzanie zmianą:
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.
Cele szkolenia zarządzanie zmianą:
► Dostarczenie wiedzy na temat mechanizmów rządzących procesem wdrożenia zmian organizacyjnych
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do zmian
► Uświadomienie uczestnikom roli i zadań menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany
► Prezentacja narzędzi pozwalających na skuteczne komunikowanie się podczas procesu zmian
► Doskonalenie umiejętności konstruktywnego oddziaływania na zespół w czasie zmian
► Przećwiczenie rozpoznawania i radzenia sobie z oporem pracowników podczas wdrażania zmian
► Przećwiczenie komunikowania trudnych decyzji
Rozwój w zarządzaniu zmianą – korzyści dla firmy:
► Skuteczne wdrażanie zmian w firmie przez kadrę menadżerską
► Sprawne przejście do stanu akceptacji
► Skuteczna komunikacja w trakcie wdrażania zmian
► Atmosfera współpracy i zaufania wśród pracowników i zarządzających
Szkolenia – Zarządzanie zmianą – korzyści z uczestnictwa:
Zgodnie z założeniami uczestnicy po zakończonym szkoleniu będą w stanie:
► Profesjonalnie zaplanować i przeprowadzić spotkanie z pracownikami, podczas którego zostaną zakomunikowane zmiany organizacyjne
► Zbudować atmosferę współpracy i zaufania w zespole
► Zdiagnozować potrzeby informacyjne i nastawienia pracowników w różnych etapach zmiany
► Efektywnie komunikować się z podwładnymi, wykorzystując dwustronny feedback
► Umiejętnie przekazywać trudne decyzje
► Skutecznie przełamywać opór pracowników wobec wprowadzanych zmian
► Prawidłowo reagować w trudnych sytuacjach
► Skutecznie radzić sobie z emocjami i stresem