favore.pl
Obsługa Klienta  /  Turysty

Obsługa Klienta / Turysty nr 492311

Lokalizacja: Warszawa, Cała Polska, Wrocław, Kraków, Poznań (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
wstronerozwoju (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Ewelina Zdzieszyńska
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska
Wyślij e-mail
Winorośli 12/24
03-142 Warszawa

tel: 500 029 886500 029 886
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail  / turysty

Podczas szkolenia nasi eksperci skupią się na rozwinięciu umiejętności komunikacyjnych Twojej kadry, takich jak skuteczne słuchanie, empatia i kontrola emocji. Pracownicy nauczą się konstruktywnie reagować na krytykę, efektywnie komunikować się z klientami, którzy niechętnie słuchają, oraz zachować spokój wobec agresywnych klientów.

Po ukończeniu naszego szkolenia, Twoi pracownicy będą bardziej pewni siebie i zmotywowani do obsługi klientów. Zyskają umiejętności, które pozwolą im skutecznie zarządzać frustrującymi, demotywującymi lub agresywnymi sytuacjami, podnosząc jakość obsługi i zwiększając satysfakcję klientów.

Oferujemy szkolenie z obsługi klienta w trudnych sytuacjach, które skierowane jest do pracowników zajmujących się obsługą klienta. Nasz trener specjalizuje się w dostarczaniu praktycznych narzędzi i technik, które pomogą Twoim pracownikom radzić sobie z frustrującymi, demotywującymi lub agresywnymi klientami.

Nasz trener wyróżnia się interaktywnym podejściem, wykorzystując praktyczne ćwiczenia i scenariusze, które pomagają pracownikom nauczyć się skutecznych strategii obsługi trudnych klientów. Ponadto, dostosowujemy treningi do specyficznych potrzeb Twojej firmy, aby zapewnić jak najbardziej efektywne rezultaty.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o naszych szkoleniach z obsługi klienta w trudnych sytuacjach. Współpracując z nami, zapewnisz swojej kadrze niezbędne narzędzia do radzenia sobie z krytykantami, niesłuchającymi klientami oraz osobami wykazującymi agresywne zachowanie, poprawiając tym samym jakość obsługi i budując pozytywną reputację Twojej firmy



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
wstronerozwoju (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Ewelina Zdzieszyńska
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska
Wyślij e-mail
Winorośli 12/24
03-142 Warszawa

tel: 500 029 886500 029 886
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU wstronerozwoju
pozytywna
rozwiń Prowadząca trenerka posiada szeroka wiedzę i doświadczenie z tego tematu. Wystawiona 17-02-2022 13:27 przez Jarek (212.180.165.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Prowadząca trenerka posiada szeroka wiedzę i doświadczenie z tego tematu. Wystawiona 17-02-2022 13:27 przez Jarek (212.180.165.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Obsługa Klienta / Turysty - galeria
Obsługa Klienta / Turysty Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 12)
Poprzednia usługa: Chcę znaleźć schludnego mężczyznę?   Następna usługa: InferMed