NAJBLIŻSZY TERMIN SZKOLENIA W WARSZAWIE: 8-9 PAŹDZIERNIKA 2012
Cele szkolenia: |
|
Korzyści z udziału w szkoleniu: |
|
Program szkolenia: |
Istota jakości
Mini wykład i dyskusja moderowana przez prowadzącego dotycząca znaczenia słowa „jakość”. Ćwiczenie praktyczne pozwala uczestnikom na ocenę, jaki poziom jakości jest lub nie jest akceptowalny. „Prawdy i mity” – czyli czym zajmuje się dział kontroli jakości?
Dyskusja moderowana przez prowadzącego podczas której uczestnicy określają czym powinien zajmować się nowoczesny Dział Zapewnienia Jakości. Na koniec dyskusji uczestnicy określają propozycje zmian w zadaniach jakie są przypisane do ich działów jakościowych, których wdrożenie zaproponują w swoich organizacjach. Koszty jakości
Dzięki tej części szkolenia poznasz rozkład kosztów jakości w przedsiębiorstwie. Uczestnicy oceniają jak te koszty rozkładają się w ich przedsiębiorstwach produkcyjnych. Zasada 1:10:100 obrazuje pożądany stosunek kosztów prewencji do kosztów korekty oraz ich wielkość. Cele jakości
Mini wykład połączony z moderowaną przez prowadzącego dyskusją. Uczestnicy poznają zasady funkcjonowania nowoczesnej firmy i sami określają cele, jakich wprowadzenie zaproponują w swoich organizacjach. FMEA (Failure Mode And Effects Analysis)
Mini-wykład pozwoli na zdobycie teoretycznej wiedzy dotyczącej FMEA i jej zastosowań. Natomiast wykonana w praktyce analiza pozwoli na sprawdzenie nabytych umiejętności i wyjaśnienie wszystkich wątpliwości związanych z wykonaniem FMEA.
Ten moduł szkolenia pozwoli na zdobycie wiedzy teoretycznej dotyczącej narzędzi jakościowych, celu ich stosowania i sytuacji kiedy mogą być użyteczne. Natomiast ćwiczenia z wykorzystaniem niektórych z nich pozwolą na dostrzeżenie ich „mocy” podczas identyfikacji przyczyn problemów jakościowych.
Ta część szkolenia pozwoli na zdobycie wiedzy teoretycznej i przyswojenie niezbędnych definicji, których znajomość jest konieczna do prawidłowej oceny poprawnego działania systemu pomiarowego. Moderowana dyskusja i ćwiczenie praktyczne pozwoli na ocenę systemów zarządzania aparaturą kontrolno – pomiarową oraz analizie błędów pomiaru w organizacjach uczestników. RCA (root cause analysis), czyli eliminowanie prawdziwej przyczyny niezgodności
Ten moduł szkoleniowy to praktyczna analiza wybranych przez uczestników szkolenia problemów jakościowych (najczęściej trudniejszych przypadków reklamacji). Komunikacja w jakości oraz wizualizacja tematów jakościowych w obszarze produkcyjnym
Mini wykład połączony z moderowaną przez prowadzącego dyskusją. Ćwiczenie dotyczące skuteczności przekazywania informacji pokaże uczestnikom jak ważne jest przygotowywanie tych samych informacji w różny sposób dla różnych grup docelowych. |
Metodyka szkolenia: |
Szkolenie ma charakter wykładowo - warsztatowy. Uczestnicy biorą w nim aktywny udział, wykonując wiele ćwiczeń, uczestnicząc w dyskusjach. Podczas szkolenia uczestnicy większość poznanych narzędzi czy metod analizy zastosowują w praktyce, w postaci ćwiczeń. Elementy uzupełniające i rozszerzające wiedzę to mini wykłady i prezentacje multimedialne. Ważną rolę odgrywają dyskusje moderowane przez prowadzącego, poświęcone wybranym zagadnieniom, w których uczestnicy biorą aktywny udział. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują kopie ćwiczeń (na podane adresy mailowe), co umożliwi im powrót do nich w późniejszym terminie i ponowne, przeanalizowanie całości lub wybranych fragmentów. |
Prowadzący szkolenie: |
Absolwentka Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Technologii Żywności Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Swoją karierę zawodową rozpoczęła jako kierownik działu produkcji w zakładach produkcyjnych międzynarodowych koncernów. Następnie zdobytą wiedzę postanowiła wykorzystać w jakości. Od kilku lat pracuje jako Kierownik Działu Jakości i Pełnomocnik ds. Systemów Zarządzania, obecnie Kierownik Projektów Optymalizacyjnych i Pełnomocnik ds. Systemów Zarządzania w koncernach poligraficznych. Pracując z ludźmi w obszarze produkcyjnym, a później szkoląc ich w zakresie jakościowych zagadnień poznała realia pracy w dwóch, będących z założenia w konflikcie strukturalnym komórkach firmy i była w stanie je ze sobą pogodzić. Swoje bogate doświadczenie wykorzystuje podczas wdrożeń systemów zarządzania (m.in. norm ISO), optymalizacji jakości i innych procesów firmie oraz do wdrożeń elementów Lean Manufacturing i Six Sigma w przedsiębiorstwach. |
Czas trwania szkolenia: |
Szkolenie trwa 2 dni, 16 godzin dydaktycznych |
Koszt uczesnitctwa: |
1490,- PLN* Dotyczy udziału w szkoleniu jednej osoby i zawiera: udział w wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. *Do ceny należy doliczyć 23% podatek VAT |
Opis miejsca i szkolenia: |
Hotel Marriott Warszawa, |
Powyższe szkolenie realizujemy również w formie dedykowanej tylko dla Państwa pracowników!
Koszt realizacji dwudniowego szkolenia u Państwa w firmie dla grupy do 15 osób to 5 000,-zł netto+23%VAT ! Szkolenie jest poprzedzone analizą potrzeb szkoleniowych i konsultacją z trenerem!
Na Państwa życzenie możemy zająć się organizacją szkolenia w formie wyjazdowej: transport, hotel, wyżywienie uczestników i dodatkowe atrakcje w wybranym przez Państwa regionie Polski!
Zapraszamy do kontaktu pod nr Wyślij e-mail , email: Wyślij e-mail