favore.pl
Kierowanie zespołem  Warsztaty praktyczne

Kierowanie zespołem Warsztaty praktyczne nr 36046

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 544 / osoba
Użytkownik
tql ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
The Quality of Life
Wyślij e-mail
Plac Defilad 1/309
00-901 Warszawa

tel: 22 620209222 6202092
tel: 22 374313122 3743131
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPIS USŁUGI
KIEROWANIE ZESPOŁEM - Skuteczne techniki motywowania i inspirowania pracowników
Wprowadzenie do tematyki szkolenia:
Zarządzanie pracownikami jest elementem codziennych obowiązków każdego menedżera. Umiejętności związane z motywacją, inspirowaniem przekładają się w sposób bezpośredni na sukcesy i porażki zespołu, któremu przewodzi menedżer. Istotnym obszarem obowiązków menedżera jest umiejętne określanie celów oraz rozliczanie z ich osiągania, prowadzenie ocen pracowniczych, zachęcanie do doskonalenia i rozwoju. Szkolenie stanowi trening warsztatu praktycznego dla każdego, kto jest odpowiedzialny za zarządzanie podległym personelem i jest zdeterminowany do budowania efektywnego, współpracującego ze sobą zespołu.
 
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla, dla pracowników działów personalnych pracujących nad tworzeniem systemów motywacyjnych oraz dla wszystkich pracowników zarządzających zespołami i chcących zwiększyć poziom motywacji swoich podwładnych. 
 
Cele szkolenia
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1026" />       zwiększenie skuteczności działań motywacyjnych
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1027" />       poprawa efektywności działania zespołów zadaniowych
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1028" />       zwiększenie znaczenia motywatorów pozafinansowych
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1029" />       polepszenie atmosfery wewnętrznej (na linii przełożeni – podwładni)
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1030" />       wzrost efektywności planowania i wytyczania celów oraz procesów kontrolnych
 
Program szkolenia
 1.       Współpraca z ludźmi, niby proste a jednak…
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1031" />       typy pracowników
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1032" />       strategie reakcji na zachowanie współpracowników
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1033" />       konfliktów, reagowanie na konflikty w otoczeniu
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1034" />       techniki wywierania wpływu na podwładnych
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1035" />       techniki budowania wizerunku szefa
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1036" />       przyczyny oporu ludzi przed zmianami
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1037" />       identyfikacja ognisk niezadowolenia
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1038" />       metody przezwyciężenia oporu
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1039" />       zmiana myślenia negatywnego na pozytywne
2.       Budowanie  zespołu  zadaniowego i kierowanie jego działaniem
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1040" />       analiza sytuacji
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1041" />       rekrutacja i dobór pracowników do zespołu zadaniowego
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1042" />       wizja stanu idealnego
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1043" />       wspólna wizja
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1044" />       uczestnicy zmian i ich zadania
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1045" />       precyzowanie ról w nowej grupie
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1046" />       skuteczne przekonywanie w procesie zmian
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1047" />       przywództwo w procesie tworzenia i zmian
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1048" />       kreowanie wzorca postępowania
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1049" />       różne poziomy zaangażowania
3.       Motywowanie pracowników
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1050" />       istota motywowania
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1051" />       inspiracja, czy potrzebujemy jej w zespołach…
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1052" />       czynniki wpływające na efektywność pracy człowieka
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1053" />       elementy motywowania materialnego
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1054" />       motywowanie niematerialne
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1055" />       umiejętność wytyczania celów podwładnym
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1056" />       rozliczanie z osiągniętych celów
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1057" />       współdziałanie czy konkurencja
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1058" />       konflikty w zespole zadaniowym
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1059" />       rola komunikacji w procesie motywacyjnym
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1060" />       rola procesów kontrolnych w motywacji
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1061" />       algorytmy rozmów z pracownikami
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1062" />       jak dawać sobie radę z niepowodzeniem i jak pomóc w tym swoim podwładnym
4.       Negocjacje szefowskie
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1063" />       wyznaczanie granic szefowskich
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1064" />       nagradzanie i karanie pracowników
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1065" />       rozwiązywanie konfliktów zespołowych
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1066" />       negocjacje wewnątrzgrupowe (walka czy współpraca, przeciwnik czy partner)
5.       Techniki prowadzenia zebrań i spotkań
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1067" />       agenda spotkania, niby oczywiste a jednak…
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1068" />       określenie konieczności zwoływania zebrania
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1069" />       style prowadzenia zebrań
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1070" />       rola kierownika w zebraniu
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1071" />       schematy prowadzenia zebrań
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1072" />       przepływ informacji podczas zebrań
Wyślij e-mail " alt="*" id="_x0000_i1073" />       podsumowanie zebrania, protokoły, notatki – czy to przeżytek
 Metodyka
Podczas szkolenia przewidziane są mini wykłady, case study oraz ćwiczenia, pozwalające utrwalić przekazywane przez trenera informacje oraz indywidualne konsultacje uczestników w zakresie tematyki poruszanej na szkoleniu. Po zakończonym szkoleniu możliwe są konsultacje z trenerem za pomocą e-maila.
Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 2 dni, 16 godzin dydaktycznych
Prowadzący szkolenie
Szkolenie poprowadzi  wykładowca posiadający bogate doświadczenie praktyczne oraz głęboką wiedzę teoretyczną. Wykładowca akademicki w zakresie zarządzania, zarządzania polityką szkoleniową oraz rozwijania kapitału intelektualnego w organizacji. Pracował jako dyrektor pionu organizacyjnego w spółce giełdowej oraz jako dyrektor operacyjny w spółce produkcyjnej branży mechanicznej. Absolwent Politechniki Warszawskiej w specjalności informatyczne systemy zarządzania oraz Szkoły Głównej Handlowej w zakresie zarządzania wiedzą.
Autor publikacji w tematyce zarządzania personelem, wykorzystania telepracy w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz wykorzystania funduszy strukturalnych na działania szkoleniowe i doradcze w przedsiębiorstwach. Doświadczony trener biznesu i konsultant, posiadający w portfelu doświadczeń współpracę zarówno z małymi jak i największymi polskimi przedsiębiorstwami.
 
 Koszt uczestnictwa
1544,- PLN Dotyczy udziału w szkoleniu jednej osoby i zawiera: udział w wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do ceny należy doliczyć 22% podatek VAT

Najbliższy termin szkolenia: 25-26 czerwca 2009, Warszawa

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 544 / osoba
Użytkownik
tql ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
The Quality of Life
Wyślij e-mail
Plac Defilad 1/309
00-901 Warszawa

tel: 22 620209222 6202092
tel: 22 374313122 3743131
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU tql
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
warsztaty Kierowanie Zespołem - Kierowanie zespołem Warsztaty praktyczne
Kierowanie zespołem Warsztaty praktyczne Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 13)
Poprzednia usługa: Korepetycje z chemii   Następna usługa: Spawacz stali nierdzewnej