Zapraszamy Państwa na szkolenie interpersonalne pod tytułem: „Profesjonalna asystentka/ sekretarka”.
Opis ogólny:
Profesjonalna asystentka jest wizytówką firmy oraz swojego szefa. To osoba, która jest „prawa ręką” przełożonego. Zna jego myśli i plany, potrafi przewidzieć rozmaite sytuacje biznesowe i uchronić go przed niepożądanymi wizytami czy telefonami. Dobra asystentka dokładnie wie jak należy rozmawiać z interesantami, jakich informacji udzielać, a co należy zachować dla siebie. Profesjonalna asystentka to także osoba, która godnie reprezentuje firmę, w której pracuje, nienagannie wygląda i zna wszelkie zasady biznesowej etykiety.
Korzyści:
Warsztaty dla asystentek/sekretarek to przede wszystkim przekazanie i pogłębienie wiedzy i umiejętności niezbędnych do jeszcze lepszego wypełniania swoich obowiązków. Warsztaty te pomogą znaleźć odpowiedzi na trudne pytania dotyczące zachowania w równych sytuacjach biznesowych, a także pozwolą Paniom jeszcze lepiej reprezentować firmę, w której pracują.
Metodyka:
Podczas warsztatów korzystamy głownie z aktywnych metod szkoleniowych- warsztaty z kamerą, symulacje szkoleniowe i odgrywanie scenek, prezentacje filmowe oraz dyskusje. Taka forma prowadzenia zajęć gwarantuje przyswojenie nowych umiejętności w praktycznej i skutecznej formie.