Favore.plBaza wiedzy

"E-commerce" w bazie wiedzy (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Regulamin e - sklepu. Co powinien zawierać?

    Autor: KarolinaRoksela   |   4 sie 2021, 12:16   |   Dział: Artykuły
    Regulamin e-sklepu. Co powinien zawierać? Jest jednym z kluczowych filarów nowoczesnych stron internetowych i pozwala uporządkować każdą działalność e-commerce. Bez niego nie może istnieć żadna platforma sprzedażowa. Regulamin e-sklepu, bo o nim mowa to zbiór przepisów, który stanowi gwarancję bezpiecznej transakcji dla wszystkich stron. Przekonaj się, co należy zawrzeć w treści i jak powinien wyglądać taki dokument.
  • Z jakich elementów składa się nowoczesny sklep internetowy?

    Autor: KarolinaRoksela   |   8 lip 2021, 11:14   |   Dział: Artykuły
    Z jakich elementów składa się nowoczesny sklep internetowy? Czy wiesz, że już 73% polskich internautów robi zakupy w sieci? Wykorzystanie tak ogromnego potencjału gwarantuje tylko dostosowany do potrzeb klientów e-handel. Jeśli jeszcze nie sprzedajesz w sieci, to najwyższa pora to zmienić. Przedstawiamy kluczowe elementy skutecznej platformy sprzedażowej. Sprawdź, bez czego nie może obejść się żaden nowoczesny sklep online.
  • Jaki powinien być nowoczesny sklep online?

    Autor: KarolinaRoksela   |   24 maj 2021, 9:38   |   Dział: Artykuły
    Jaki powinien być nowoczesny sklep online?Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów za pośrednictwem sieci zachęciły sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Jednak, aby odnieść sukces na tak konkurencyjnym rynku, należy przystosować e-sklep do potrzeb i wymagań odbiorców. Jak stworzyć przyjazną dla klienta i przynoszącą zyski platformę? Poznaj najważniejsze cechy nowoczesnego sklepu internetowego.
  • Firmowe strony WWW. Jak wybrać najlepszy system CMS dla biznesu?

    Autor: KarolinaRoksela   |   15 kwi 2021, 14:14   |   Dział: Artykuły
    Firmowe strony WWW. Jak wybrać najlepszy system CMS dla biznesu? Autokreacja oraz promocja to jedne z najważniejszych roli spełnianych przez profesjonalną stronę internetową. Założenie biznesowej platformy nie jest obecnie zadaniem skomplikowanym. Do realizacji tego celu wykorzystuje się programy typu CMS. W tym artykule opowiemy o tym prostym i szybkim narzędziu do zarządzania stroną WWW. Sprawdź, jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy.
  • Która platforma e - commerce będzie najlepsza dla Twojego biznesu? 4 popularne rozwiązania

    Autor: KarolinaRoksela   |   12 kwi 2021, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Która platforma e-commerce będzie najlepsza dla Twojego biznesu? 4 popularne rozwiązaniaZmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów przez użytkowników za pośrednictwem sieci wyraźnie wpłynęły na rozwój polskiego e-handlu. Wykorzystanie potencjału rynku możliwe jest dzięki stworzeniu własnego sklepu internetowego. Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż online, koniecznie musisz zapoznać się z pojęciem i typologią platform e-commerce. Dowiedz się, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie.
  • Na kogo czeka rynek pracy, czyli 6 zawodów przyszłości

    Autor: KarolinaRoksela   |   7 kwi 2021, 15:41   |   Dział: Artykuły
    Na kogo czeka rynek pracy, czyli 6 zawodów przyszłościZ roku na rok na rynku pracy dochodzi do wielu zmian. W ramach tych modyfikacji powstają nowe zawody, a na część stanowisk całkowicie znika zapotrzebowanie. Wybór szkoły czy kierunku kształcenia nie jest więc sprawą łatwą i oczywistą. Sprawdź, kogo będą szukali pracodawcy w najbliższych latach i poznaj najbardziej przyszłościowe profesje.
  • Własny sklep internetowy. Od czego należy zacząć przygodę z e - handlem?

    Autor: KarolinaRoksela   |   6 kwi 2021, 15:12   |   Dział: Artykuły
    Własny sklep internetowy. Od czego należy zacząć przygodę z e-handlem? Zmieniające się nawyki współczesnych konsumentów zachęciły wielu sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Okazuje się bowiem, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem sieci, a zakupy w internecie są wygodne i szybkie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, to musisz pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Podpowiadamy, jak stworzyć sklep internetowy, który przyniesie sukces.
  • Dlaczego warto zadbać o responsywność w sieci?

    Autor: KarolinaRoksela   |   26 mar 2021, 14:46   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto zadbać o responsywność w sieci?Z roku na rok rośnie liczba użytkowników, którzy przeglądają strony internetowe nie tylko na swoich komputerach, ale i telefonach, tabletach czy innych urządzeniach mobilnych. Wymaga to od właścicieli witryn prowadzących działalność w sieci zadbania o użyteczność serwisów na przenośnym sprzęcie. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest responsywna platforma, jakie są korzyści standardu RWD i dlaczego wprowadzenie takiej normy jest dzisiaj koniecznością?
  • CMS Prestashop: co warto wiedzieć o najpopularniejszej platformie e - commerce w Polsce

    Autor: KarolinaRoksela   |   19 mar 2021, 16:02   |   Dział: Artykuły
    CMS Prestashop: co warto wiedzieć o najpopularniejszej platformie e-commerce w PolsceOd lat obserwujemy zmianę nawyków zakupowych konsumentów. Coraz więcej klientów decyduje się na pozyskiwanie produktów i usług ze sklepów internetowych. Już nawet 73% polskich internautów kupuje za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz wykorzystać potencjał rynku e-commerce, to musisz założyć swoją własną platformę. Sprawdź, dlaczego warto w tym celu wybrać CMS Prestashop. Poznaj zalety tego popularnego w e-handlu rozwiązania.
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.