Favore.plBaza wiedzy

"Grupa" w bazie wiedzy (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak zapobiegać efektowi jo - jo?

    Autor: matmich2   |   17 lis 2014, 13:37   |   Dział: Artykuły
    Jak zapobiegać efektowi jo-jo?Efekt jo-jo to nic innego jak wahania wagi, masy ciała, które następuje po chudnięciu lub tyciu. Kiedy przechodzimy na dietę, w wyniku której gubimy wiele kilogramów utrzymanie takiego stanu sylwetki wymaga od nas wiele pracy. Niestety bardzo szybko powracamy do starych grzeszków i nawyków przez co fundujemy sobie efekt jo-jo.
  • Bariera przed tańcem

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 15:33   |   Dział: Artykuły
    Bariera przed tańcemZapewne każdy z nas zna osobę, która na imprezie w dyskotece zamiast tańczyć podpiera ścianę i tęsknym wzrokiem spogląda w stronę parkietu. Wśród znajomych znajdą się też pewnie osoby, które owszem, tańczą, ale potrzebują do tego pewnych wspomagaczy, bynajmniej nie w formie osobowej.
  • Nauka języków obcych metodą Berlitza

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 15:10   |   Dział: Artykuły
    Nauka języków obcych metodą BerlitzaMaximilian Delphinius Berlitz urodził się w Niemczech, ale znaczną część życia spędził w Stanach Zjednoczonych, gdzie utworzył metodę nauczania języków obcych nazwaną właśnie od jego nazwiska. Berlitz pracował w szkole językowej ucząc angielskiego i francuskiego. Pewnego razu trafiła mu się bardzo oporna grupa z języka francuskiego.
  • Szkoła językowa - czy to dobry wybór?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 15:01   |   Dział: Artykuły
    Szkoła językowa-czy to dobry wybór?W dzisiejszych czasach coraz więcej osób rozpoczyna naukę języków obcych. Nauki podejmują się nie tylko dzieci i osoby młode, ale również ludzie w średnim wieku i starsi. Nie można się temu dziwić, ponieważ obecnie umiejętność porozumiewania się w języku obcym jest bardzo ważna. Przy nauce języków ważne jest aby doprać odpowiednią formę zajęć i metodę nauczania. Obecnie dzięki demokracji mamy możliwość dokonania wyboru form i metod oraz samego języka, którego chcemy się uczyć. Jesteśmy otoczeni przez bilbordy i zasypywani przez ulotki reklamujące szkoły językowe.
  • Metody nauki języków obcych

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:54   |   Dział: Artykuły
    Metody nauki języków obcychIstnieje wiele technik, metod, różnego rodzaju kursów uczenia się języków. Większość z nich opiera się spotkaniach indywidualnych, czy też w grupach i wspólnym rozwiązywaniu problemów.
  • Jak sprawdzić autentyczność dzieła sztuki?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:35   |   Dział: Artykuły
    Jak sprawdzić autentyczność dzieła sztuki?Kupując dzieło sztuki warto zyskać pewność, że nie jest to falsyfikat. W Polsce przyjął się zwyczaj, że ekspertyzę sporządza sprzedający. Wynika do z oszczędności potencjalnych klientów, którzy kupując obraz za kilkadziesiąt tysięcy złotych nie chcą dopłacać jeszcze dodatkowo za opinię rzeczoznawcy. Niestety w ostatecznym rozrachunku często wychodzą na tym jak Zabłocki na mydle, bo w interesie sprzedającego jest potwierdzenie za wszelką cenę autentyczności dzieła, które chce sprzedać.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Grupa docelowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:26   |   Dział: Artykuły
    Grupa docelowa       Grupą docelową jest kompleksowa i złożona grupa osób. Obejmuje ona tych, którzy ostatecznie kupują produkt, jak również tych, którzy decydują że produkt będzie kupiony (ale nie fizycznie go kupią), i tych, którzy mają wpływ na zakupy produktów, jak: dzieci, współmałżonkowie i przyjaciele.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
  • Zakupy stacjonarne czy online?

    Autor: Pustebrzmienie   |   1 sie 2014, 15:05   |   Dział: Artykuły
    Zakupy stacjonarne czy online?Posiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zPosiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zdecydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów. decydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów.