Prowadzenie strony internetowej, bloga czy sklepu internetowego wymaga poznania odbiorców i ich zachowań. W tym celu niezbędnym jest zapoznanie się z narzędziem Google Analytics.
Banner jest podstawowym narzędziem w marketingu internetowym. Obecnie na większości stron można je znaleźć. Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć zainteresowanie użytkowników sieci?
Zwiększa się liczba ludzi, dla których Internet zaczyna służyć jako miejsce gdzie można kupować.
Równoznaczne jest to z tym, że zmieniają się nawyki polskich konsumentów. Wymusza to na agencjach tworzenie bardziej precyzyjnych przekazów.
Wypadki i kolizje są codziennością na drogach. Często emocje biorą górę nad rozsądkiem i zupełnie nie wiemy jak się zachować. W artykule przedstawiamy jak powinno wyglądać postępowanie powypadkowe.
Wielki szał i strach niektórych związanych ze zmianą z analogowego sygnału na cyfrowy dawno mamy za sobą. W domach wielu Polaków szklane ekrany dalej nadają, przynosząc swoich widzom rozrywkę i informacje. Po za nowym większym pakietem kanałów dostępnych dla widzów cyfrowe nadawanie ma liczne korzyści. Przyjrzyjmy się zatem temu systemowi.
Facebook oferuje wiele możliwości promowania marki. Jedną z nich, niejednokrotnie pomijaną i niedocenianą są grupy użytkowników. Mogą one jednak przydać się w promocji produktów, usług, wydarzeń i wszelkich aktywności związanych z marką.
Motywowanie pracowników jest jednym z najtrudniejszych zadań, przed którymi stoi osoba kierująca zespołem. A jak wiadomo zadowolenie pracownika to jeden z pierwszych elementów, który prowadzi do uzyskania satysfakcji klienta.
Ćwiczenie swojej koncentracji jest jednym z najprostszych sposobów do szybkiego i lepszego zapamiętywania. Aby skutecznie zapamiętywać konieczne jest współgranie pamięci i koncentracji.