Favore.plBaza wiedzy

"Marketing" w bazie wiedzy (strona 16)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Kupony rabatowe - bo zasługujesz na najlepsze

    Autor: BeatkaKa   |   1 paź 2014, 14:14   |   Dział: Artykuły
    Kupony rabatowe - bo zasługujesz na najlepszeSprzedawcy i marketingowcy dwoją się i troją, żeby zachęcić nas do zakupy. W ostatnim czasie modne stały się kupony rabatowe, których wykorzystanie gwarantuje określoną zniżkę, darmową dostawę czy gratis. Jakie dla użytkowników są zalety korzystania z kuponów rabatowych?
  • Zarządzanie kryzysowe - jak pomóc Twojemu biznesowi

    Autor: Reaktia   |   15 wrz 2014, 12:07   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie kryzysowe - jak pomóc Twojemu biznesowiZarządzanie kryzysowe - co oznacza? Czy Twoja firma może go potrzebować?
  • Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?

    Autor: Reaktia   |   11 wrz 2014, 16:01   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?
  • Doktor Google - konkurencja dla lekarza czy sposób na pozyskanie pacjentów?

    Autor: medmemo   |   27 sie 2014, 23:28   |   Dział: Artykuły
    Doktor Google - konkurencja dla lekarza czy sposób na pozyskanie pacjentów?Doktor Google jest lekarzem pierwszego kontaktu dla około 90% Polaków. Większość osób, zanim pójdzie do lekarza, szuka porady w Internecie, próbując zdiagnozować swoją chorobę oraz wybrać metodę leczenia. Na szczęście zdecydowana większość z nich ostatecznie trafia do prawdziwego lekarza aczkolwiek również doradzonego przez dr. Google.
  • Najbliższy wolny termin u lekarza za 2 miesiące? Już nie!

    Autor: medmemo   |   27 sie 2014, 23:06   |   Dział: Artykuły
    Najbliższy wolny termin u lekarza za 2 miesiące? Już nie!Prawie każdemu z nas, kto próbował w ostatnich latach umówić się do lekarza ortopedy, dermatologa czy innego specjalisty, zdarzyło się usłyszeć, że najbliższy wolny termin wizyty jest za kilka tygodni. Informacja taka brzmi jak nieśmieszny żart, zwłaszcza jeśli chodzi o nagłą przypadłość i potrzebna jest natychmiastowa pomoc. Niestety, takie są realia, a chorej osobie wcale nie jest wtedy do śmiechu.
  • Efektywne raportowanie biznesowe dzięki Comarch ERP XL Business Intelligence.

    Autor: Graphcom   |   28 lip 2014, 14:50   |   Dział: Artykuły
    Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem i podejmowanie właściwych decyzji biznesowych możliwe jest dzięki bieżącemu monitorowaniu kondycji firmy, a także analizowaniu zachodzących w niej procesów. Niezbędne staje się wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, pozwalających na natychmiastowy dostęp do kluczowych informacji z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa.
  • Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.

    Autor: monbys   |   16 lip 2014, 15:50   |   Dział: Artykuły
    Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.Badania marketingowe mogą sprawić, że ludzie którzy czują się przytłoczeni lub przygnębieni łatwo i szybko zrozumieją dlaczego tak się dzieje i co może złagodzić istniejące napięcie. Istnieje bowiem pewna różnica między badaniem rynku, a badaniem marketingowym i warto je wyjaśnić.
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
  • Obraz czy słowo - co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?

    Autor: donau   |   25 cze 2014, 14:42   |   Dział: Artykuły
    Obraz czy słowo -  co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?Bez reklamy nasi klienci nie dowiedzieliby się o tym, jakie produkty lub usługi posiadamy w swojej ofercie. Dlatego jak każdy rozsądny przedsiębiorca, warto zainwestować w promocję swojej marki. Wydaje się to dość proste: wystarczy mieć dobry pomysł na reklamę , wykonać projekt i voil. Jednak ze względów finansowych warto wybrać ten typ promocji, który będzie nie tylko tani, ale także skuteczny. Czyli jaki?
  • KROK PO KROKU - JAK ZAŁOŻYĆ FIRMĘ ZE WSPARCIEM UNIJNYM

    Autor: fachowaporada   |   11 cze 2014, 21:08   |   Dział: Artykuły
    KROK PO KROKU - JAK ZAŁOŻYĆ FIRMĘ ZE WSPARCIEM UNIJNYMŚrodki unijne dla osób zamierzających otworzyć własną działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek kapitałowych, np. spółek z ograniczoną odpowiedzialnością lub akcyjnych) przewidziano w postaci bezzwrotnej dotacji (do 40.000,00 zł) lub mikropożyczki (do 50.000,00 zł). Pożyczki to środki zwrotne, które są oferowane na bardziej preferencyjnych warunkach, niż kredyty w bankach komercyjnych. Tego rodzaju wsparcie funkcjonuje w ramach Programu Kapitał Ludzki - w Działaniu 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia oraz Działaniu 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Pierwsze działanie skierowane jest w zasadzie do szerokiego grona chętnych. Drugie do osób zwolnionych z pracy z winy zakładu lub przewidzianych do zwolnienia, zwłaszcza w ramach zwolnień grupowych. W obu działaniach schemat jest podobny. Żeby otrzymać dotację/pożyczkę trzeba spełnić kilka warunków.