Favore.plBaza wiedzy

"Marketing" w bazie wiedzy (strona 18)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".
  • Kredigo Chwilówki we franczyzie - Szukamy Partnerów Biznesowych

    Autor: Kredigo   |   7 lis 2013, 18:51   |   Dział: Artykuły
    Kredigo  Chwilówki we franczyzie- Szukamy Partnerów BiznesowychFirma Kredigo powstała w 2008 roku, specjalizuje się w udzielaniu pożyczek krótkoterminowych (chwilówek). W tym roku uruchomiła również ofertę franczyzową.
  • CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnej

    Autor: xxxxxxxx   |   7 lis 2013, 9:04   |   Dział: Artykuły
    CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnejSkuteczne zarządzanie firmą to w obecnych czasach niezwykle ważny element prowadzenia niemal każdego biznesu. Terminowość, wydajność, jakość to podstawowe wyznaczniki dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Jednak im bardziej złożona struktura firmy, im więcej klientów, tym większa ilość czynników może zaburzyć jej prawidłowe funkcjonowanie oraz efektywność pracy.
  • Tysiąc rzeczy, które powinieneś zrobić zanim rozkręcisz biznes.

    Autor: lovemarketing   |   4 lis 2013, 16:36   |   Dział: Artykuły
    Tysiąc rzeczy, które powinieneś zrobić zanim rozkręcisz biznes.Masz świetny plan, na to jak otworzyć własną działalność gospodarczą. Sam pomysł jednak nie wystarczy. Firmę budują działania, jakie podejmujesz, a idea fix, na którą właśnie wpadłeś wcale nie musi zakończyć się sukcesem. O co zatem zadbać, by nasza firma przetrwała więcej niż kilka krótkich miesięcy? Poniżej kilka, nie tysiąc, porad na temat ,,co? i ,,jak?
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Marketingowe zarządzanie placówkami oświatowymi

    Autor: konto_usuniete_363221   |   10 sie 2013, 22:14   |   Dział: Artykuły
    Marketingowe zarządzanie placówkami oświatowymiPlacówką oświatowym stawia się coraz większe wymagania, którym mogą sprostać dzięki odpowiedniemu marketingowi. Marketingowe zarządzanie placówkami nie tylko prywatnymi ale także publicznymi to ważny element ich rozwoju. Spełnienie oczekiwań odbiorców jakimi są dzieci oraz ich opiekunowie nie jest rzeczą prostą. Wychowanie przedszkolne jest pewnego rodzaju marketingowym produktem, którego wartość zależy przede wszystkim od oceny wyżej wymienionych odbiorców usługi. Trzeba zatem zadbać aby wartość ta była ważnym elementem ich rozwoju.
  • Planuj zakupy i oszczędzaj

    Autor: xxxxxxxx   |   30 lip 2013, 10:51   |   Dział: Artykuły
    Planuj zakupy i oszczędzajDo wypłaty jeszcze daleko, a nasz portfel świeci pustkami mimo, iż przeznaczamy pieniądze na niezbędne cele? Ten problem niestety dotyczy wielu z nas, a jego główną przyczyną jest niewłaściwe planowanie wydatków lub jego całkowity brak. Dziś podpowiemy, jak rozsądnie zarządzać swoim domowym budżetem poprzez planowanie zakupów, dzięki czemu pod koniec miesiąca unikniemy niemiłej niespodzianki w postaci pustego konta.
  • Podstawowe zasady dobrej reklamy

    Autor: magbudleszno   |   3 cze 2013, 16:25   |   Dział: Artykuły
    Podstawowe zasady dobrej reklamyCodziennie spotykamy się z reklamą, jadąc na uczelnie czy do pracy. Dlatego warto zapoznać się z jej podstawowymi zasadami.
  • Jak zaistnieć w sieci

    Autor: inclick   |   1 maj 2013, 18:23   |   Dział: Artykuły
    Wydawać by się mogło, że istnienie przedsiębiorstwa w Internecie zaczyna się i kończy na umieszczeniu banerów reklamowych tu i ówdzie i nerwowym sprawdzaniu statystyk odwiedzin wyróżnionych ofert. Nic bardziej mylnego. Kreowanie swojej marki w sieci to nie tylko postawienie strony firmowej na jednym z dostępnych serwerów. To także, a może przede wszystkim, kierowanie sił i środków, aby pojawiały się na niej treści wysokiej jakości, które zainteresują potencjalnych klientów do zapoznania się z naszą ofertą.
  • Efektywne zarządzanie produkcją w branży mięsnej

    Autor: Graphcom   |   25 mar 2013, 13:31   |   Dział: Artykuły
    Wdrożenie systemu Comarch ERP XL proponowanego przez poznańską spółkę Graphcom to idealne rozwiązanie dla firm poszukujących dobrego narzędzia do podejmowania decyzji zarządczych. Oprogramowanie Comarch pozwala zarejestrować wszystkie informacje związane z realizacją zleceń. Począwszy od zamówienia poprzez produkcję i dostawę do Klienta wyrobu finalnego.