Favore.plBaza wiedzy

"Potencja?" w bazie wiedzy (strona 26)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Zarobek na odzieży używanej

    Autor: scand-all   |   16 gru 2013, 14:50   |   Dział: Artykuły
    Zarobek na odzieży używanejCzy prowadząc sklep z odzieżą używaną jesteśmy w stanie dobrze zarobić? Krótka analiza możliwych kosztów i zysków z jakimi przyjdzie nam się spotkać.
  • Co można zyskać dzięki kampanii SMS?

    Autor: JacekGK   |   24 lis 2013, 13:10   |   Dział: Artykuły
    Co można zyskać dzięki kampanii SMS?Ostatnimi czasy kampania SMS to hasło coraz częściej wypowiadane przez społeczność naszego kraju. Nie oznacza to jednak, że wszyscy mają już na tyle wystarczającą wiedzę, aby całkiem swobodnie operować danym określeniem. Dlatego należy wyjaśnić czym w ogóle jest ta kampania i czemu służy.
  • Terminal Yanosik

    Autor: jerak7   |   21 lis 2013, 10:17   |   Dział: Artykuły
    Ilekroć kierowca wyrusza w trasę, rwie sobie włosy z głowy przez panujące na drodze warunki. Nie dość, że trzeba stać długi czas w korkach, to jeszcze należy uważać na fotoradary, radiowozy nieoznakowane. Mandaty są kolejną mniej przyjemną częścią jazdy. Wiadomo, każdemu z nas czasami zdarzy się mocniej docisnąć pedał gazu a fotoradar tylko na to czeka. Błysk flesza i już wiadomo, że będzie mandat. Ach, te radary Zgroza.
  • Technologia Digital Signage używasz jej na co dzień!

    Autor: CC   |   31 paź 2013, 13:01   |   Dział: Artykuły
    Technologia Digital Signage  używasz jej na co dzień!Choć hasło Digital Signage przeciętnemu człowiekowi nie mówi za wiele, to warto zdać sobie sprawę, że stykamy się z tą technologią codziennie. Dzisiaj opowiadamy, co kryje się pod tym pojęciem i jak systemy Digital Signage zrewolucjonizowały przekaz wizualny na świecie.
  • Masz pensjonat? Bądź w sieci

    Autor: magdanos   |   9 paź 2013, 11:21   |   Dział: Artykuły
    Masz pensjonat? Bądź w sieciNikt nie zaprzeczy tezie, że Internet opanował niemal każdą dziedzinę naszego życia. To właśnie w sieci znajdują się najróżniejsze strony internetowe, które służą nie tylko jako narzędzie promocji, ale także jako swoisty informator w zależności od profilu danej witryny.
  • Taniej i swobodniej Hostel

    Autor: andzia78   |   3 paź 2013, 12:16   |   Dział: Artykuły
    Taniej i swobodniej  HostelWybierając dla siebie idealny nocleg, kierujemy się różnymi czynnikami. Jednym z nich jest oczywiście cena, która często jest najważniejszym argumentem przemawiającym za tym, aby zdecydować się na konkretny obiekt wypoczynkowy. Każdy, kto chce nieco zaoszczędzić na swoim wyjeździe, powinien postawić na hostel.
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Biuro z tektury

    Autor: xxxxxxxx   |   26 sie 2013, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Biuro z tekturyBiuro jest miejscem, które kojarzy się z białymi ścianami, typowymi biurkami z nieoryginalnymi krzesłami, szarą wykładziną i zimnym oświetleniem. Plastik, drewno, metal tym najczęściej projektanci otaczają użytkowników biur pracowników, a co gorsza również klientów. Ale istnieje jeszcze jedno rozwiązanie tektura.
  • Łańcuch dostaw w firmie Rohlig Suus logistic

    Autor: konto_usuniete_279061   |   21 lip 2013, 18:32   |   Dział: Artykuły
    łańcuch dostaw w firmie Rohlig Suus logisticObecnie duże znaczenie ma łańcuch dostaw. Usługi transportowe związane są z potrzebami klientów.
  • Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesu

    Autor: test1234567   |   3 cze 2013, 16:16   |   Dział: Artykuły
    Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesuNie od dziś wiadomo jak ważnym elementem udanych kampanii reklamowych jest współpraca marek ze znanymi postaciami świata muzyki, mody, sportu czy kina. Obecnie cena, reklama, tradycja nie wystarczają do tego aby sprzedać produkt. Aby wyróżnić markę spośród rosnącej konkurencji konieczne jest ubranie ją w pewną "otoczkę" uczuć, nadać jej tożsamość. Najlepiej jeżeli wizerunek gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych jest spójny z przekazem i wizerunkiem danej marki. Wówczas najlepiej mogą dotrzeć one do swojej grupy docelowej.