Favore.plBaza wiedzy

"Sposoby" w bazie wiedzy (strona 18)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Zwiększenie efektów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:56   |   Dział: Artykuły
    Zwiększenie efektów sprzedażyDobry sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najkorzystniejsze rezultaty. Próbuje różnych technik, analizuje każde obiecujące pomysły. Stara się bo jest pewien, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z drugiej strony dobry pracodawca dobrze wie, że w to, w co często należy inwestować i na czym nie można oszczędzać to szkolenia. Techniki sprzedaży to w tym miejscu jedna z najważniejszych dziedzin, w których organizacje prowadzące szkolenia dla pracowników specjalizują się.
  • Zbiór metod na zwiększenie rezultatów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:49   |   Dział: Artykuły
    Zbiór metod na zwiększenie rezultatów sprzedażyKażdy sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najlepsze rezultaty. Próbuje różnych metod, analizuje każde obiecujące pomysły. Robi to gdyż wie, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z kolei każdy rozsądny biznesmen dobrze wie, że w to, w co zawsze trzeba wkładać i na czym nie należy szukać oszczędności to szkolenia. Techniki sprzedaży to tutaj jedna z najistotniejszych dziedzin, gdzie organizacje przeprowadzające treningi dla pracowników operują.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Kampania reklamowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kampania reklamowaJak dobrze twoje reklamy i promocje docierają do klientów pozwoli ostatecznie ustalić, jak skuteczna jest twoja strategia marketingowa. Staje się to Twoim obowiązkiem by podtrzymywać zdobyty rynek i kontynuować dalszą ekspansję, a także wprowadzać innowacyjne produkty do twojej oferty. Pamiętaj, że celem reklamy i strategii promocyjnej jest tworzenie świadomości produktu, aby wzbudzić potrzeby i oczekiwania klientów do konsumpcji oraz stworzenie lojalnego strumienia zadowolonych klientów, którzy nadal będą patronować firmie.
  • Jak zobaczyć atrakcje Londynu nie płacąc za wszystko

    Autor: stonka   |   13 lis 2014, 10:30   |   Dział: Artykuły
    Jak zobaczyć atrakcje Londynu nie płacąc za wszystkoWybierając się na wycieczkę do Londynu niekoniecznie musimy wyadawać na wszystko pieniądze. Londyn nie musi być drogi. Czy jedziesz na weekend lub dłuższy pobyt istnieją proste sposoby, aby zobaczyć większość z atrakcji Londynu unikając ataku serca, gdy zobaczysz swój wyciąg bankowy z karty.
  • Jaki jest najlepszy darmowy antywirus?

    Autor: BeatkaKa   |   17 paź 2014, 13:17   |   Dział: Artykuły
    Jaki jest najlepszy darmowy antywirus?Marketing czy faktyczne zagrożenie? Sprawa programów antywirusowych budzi czasami kontrowersje. Ale może lepiej dmuchać na zimne i zabezpieczyć swój komputer przez czającym w sieci trojanami? Jeżeli nie wiesz jaki jest najlepszy darmowy program antywirusowy albo wahasz się z wyborem - sprawdź kilka najczęściej używanych przez użytkowników programów.
  • Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?

    Autor: Reaktia   |   11 wrz 2014, 16:01   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?
  • Okresowa konserwacja podłóg lakierowanych dlaczego warto?

    Autor: margo82   |   21 sie 2014, 9:05   |   Dział: Artykuły
    Okresowa konserwacja podłóg lakierowanych  dlaczego warto?Podłogi drewniane wyróżnia naturalne piękno, które w domowych wnętrzach warto zachować jak najdłużej. Odpowiednią ochronę oraz impregnację surowca powinna zapewnić warstwa lakieru. W trakcie codziennego użytkowania jest ona jednak narażona na ścieranie, zabrudzenia czy niekorzystny wpływ wody. Aby renowacja tego typu powierzchni przeprowadzana była jedynie sporadycznie, warto zawczasu podłogę odpowiednio zabezpieczyć. Właściwie konserwowane i pielęgnowane drewno przez lata zachwycać nas będzie swoją urodą.
  • Łączenie spółek skomplikowana procedura?

    Autor: monbys   |   18 lip 2014, 14:49   |   Dział: Artykuły
    Łączenie spółek  skomplikowana procedura?Według przepisów istnieją dwa sposoby łączenia się spółek. Pierwszym z nich jest łączenie przez przejęcie, polegające na przeniesieniu całości majątku pierwszej spółki na drugą. Wspólnicy spółki przejmowanej uzyskują część udziałów lub akcji od spółki przejmującej. Drugim sposobem jest zawiązanie nowej spółki. Polega to na tym, że na zawiązaną spółkę kapitałową przechodzi majątek pozostałych kombinatów. W zamian spółki otrzymują udziały nowej spółki. Ponadto wspólnicy spółek łączących się mogą dodatkowo otrzymać dopłaty, nieprzekraczające 10% wartości bilansowej posiadanych udziałów.
  • Jak egzekwować wierzytelności od osób fizycznych?

    Autor: monbys   |   18 lip 2014, 9:37   |   Dział: Artykuły
    Jak egzekwować wierzytelności od osób fizycznych?Egzekucja majątku w spółkach dotyczy zazwyczaj relacji pomiędzy dwoma podmiotami gospodarczymi oraz ich wzajemnych stosunków finansowych. Nie zawsze jednak dłużnikiem spółki jest inna spółka. Zdarza się bowiem, że wchodzimy w relacje finansowe z osobą fizyczną.