Favore.plBaza wiedzy

"Sprzeda?" w bazie wiedzy (strona 32)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Wirtualne zakupy i realne zagrożenia

    Autor: xxxxxxxx   |   15 paź 2013, 12:59   |   Dział: Artykuły
    Wirtualne zakupy i realne zagrożeniaPolicja ostrzega, media informują, a znajomi opowiadają mrożące krew w żyłach historie. Główni bohaterowie internetowy naciągacz i niczego nieświadomy klient.
  • Czy Twoja karta płatnicza jest bezpieczna?

    Autor: xxxxxxxx   |   3 paź 2013, 11:29   |   Dział: Artykuły
    Czy Twoja karta płatnicza jest bezpieczna?O tym, że coraz częściej płacimy za wszelkie transakcje kartą nie muszą nam przypominać żadne rankingi, ani raporty. Karta płatnicza to chyba jeden z najniezbędniejszych przedmiotów, z którego korzystamy na co dzień. Płatność za drobne zakupy w markecie, zakup w automacie biletu na pociąg, czy po prostu wypłacanie środków w bankomacie jak widać, karta płatnicza towarzyszy nam od zmierzchu do świtu. Czy jednak nasza towarzyszka nie jest narażona na niebezpieczeństwo przy tak częstym użytkowaniu?
  • Jak mądrze wybrać oprogramowanie dla Biura Rachunkowego?

    Autor: Graphcom   |   27 wrz 2013, 12:28   |   Dział: Artykuły
    Prowadzenie biura rachunkowego wymaga dostępu do nowoczesnych narzędzi informatycznych, umożliwiających sprawną obsługę czynności księgowych i kadrowo-płacowych, gwarantujących stałą zgodność z przepisami. Nieprzemyślany wybór systemu, a w konsekwencji błędy popełnione w obsłudze klienta, mogą zaszkodzić reputacji biura i pociągnąć za sobą konsekwencje prawne. Jak tego uniknąć? Jak mądrze wybrać program do obsługi biura? Na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Planuj zakupy i oszczędzaj

    Autor: xxxxxxxx   |   30 lip 2013, 10:51   |   Dział: Artykuły
    Planuj zakupy i oszczędzajDo wypłaty jeszcze daleko, a nasz portfel świeci pustkami mimo, iż przeznaczamy pieniądze na niezbędne cele? Ten problem niestety dotyczy wielu z nas, a jego główną przyczyną jest niewłaściwe planowanie wydatków lub jego całkowity brak. Dziś podpowiemy, jak rozsądnie zarządzać swoim domowym budżetem poprzez planowanie zakupów, dzięki czemu pod koniec miesiąca unikniemy niemiłej niespodzianki w postaci pustego konta.
  • Narzędzie do współpracy z DHL - szybsze generowanie dokumentów przewozowych dzięki Graphcom

    Autor: Graphcom   |   30 lip 2013, 10:07   |   Dział: Artykuły
    Czasochłonny proces tworzenia dokumentów przewozowych dla firm spedycyjnych, a także duża ilość błędów powstających przy ich tworzeniu, to częste problemy z jakimi boryka się branża meblowa. Bardzo ważny jest aspekt sprawnej obsługi Klienta. Zamówienia muszą zostać szybko zrealizowane. Graphcom wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces.
  • Graphcom udostępnia najnowszą wersję orogramownia Comarch ERP Optima.

    Autor: Graphcom   |   30 lip 2013, 10:00   |   Dział: Artykuły
    Dostosowanie do zmian w przepisach, usprawnienie procesów windykacji, a także nowe funkcjonalności związane z ewidencją i rozliczeniem delegacji to najważniejsze zmiany w najnowszej wersji Comarch ERP Optima - najpopularniejszym oprogramowaniu na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstw. Podstawą sprawnej działalności przedsiębiorstwa jest bieżące dostosowywanie się oprogramowania ERP do zmian w przepisach. Pozwala to na oszczędność czasu, a co najważniejsze, na uniknięcie zbędnych kosztów. Wybierając oprogramowanie Comarch proponowane przez spółkę Graphcom otrzymujesz gwarancję stałej zgodności z przepisami!
  • Narzędzie do obsługi wag - niezbedna aplikacja w branży mięsnej

    Autor: Graphcom   |   26 cze 2013, 10:17   |   Dział: Artykuły
    Długotrwała obsługa Klienta, czasochłonny proces wprowadzania zamówień, a także duża ilość błędów powstających przy ich realizacji to najczęstsze problemy z jakimi borykają się pracownicy magazynu w branży mięsnej. Graphcom wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces.
  • Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesu

    Autor: test1234567   |   3 cze 2013, 16:16   |   Dział: Artykuły
    Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesuNie od dziś wiadomo jak ważnym elementem udanych kampanii reklamowych jest współpraca marek ze znanymi postaciami świata muzyki, mody, sportu czy kina. Obecnie cena, reklama, tradycja nie wystarczają do tego aby sprzedać produkt. Aby wyróżnić markę spośród rosnącej konkurencji konieczne jest ubranie ją w pewną "otoczkę" uczuć, nadać jej tożsamość. Najlepiej jeżeli wizerunek gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych jest spójny z przekazem i wizerunkiem danej marki. Wówczas najlepiej mogą dotrzeć one do swojej grupy docelowej.
  • Prowadzisz firmę sprzedającą materiały budowlane? Chcesz podnieść poziom obsługi Klienta?

    Autor: Graphcom   |   27 maj 2013, 14:54   |   Dział: Artykuły
    Duże firmy zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych szczególny nacisk kładą na przyśpieszenie procesu obsługi Klienta i zwiększenie zysków ze sprzedaży. Realizacja tych założeń możliwa jest dzięki inwestycji w nowoczesny magazyn wysokiego składu, a także w zakup i wdrożenie profesjonalnego systemu do zarządzania.