Favore.plBaza wiedzy

"Sprzeda?" w bazie wiedzy (strona 27)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak sprawdzić autentyczność dzieła sztuki?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:35   |   Dział: Artykuły
    Jak sprawdzić autentyczność dzieła sztuki?Kupując dzieło sztuki warto zyskać pewność, że nie jest to falsyfikat. W Polsce przyjął się zwyczaj, że ekspertyzę sporządza sprzedający. Wynika do z oszczędności potencjalnych klientów, którzy kupując obraz za kilkadziesiąt tysięcy złotych nie chcą dopłacać jeszcze dodatkowo za opinię rzeczoznawcy. Niestety w ostatecznym rozrachunku często wychodzą na tym jak Zabłocki na mydle, bo w interesie sprzedającego jest potwierdzenie za wszelką cenę autentyczności dzieła, które chce sprzedać.
  • Aukcje dzieł sztuki

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Aukcje dzieł sztukiKiedy wybierzemy już sposób zakupu obrazów i nasz wybór padnie na aukcje dzieł sztuki, warto zapoznać się z ich rodzajami i zasadami ich prowadzenia. Wyróżniamy trzy podstawowe typy aukcji: angielską, holenderską i system Vickreya. W systemie angielskim licytacja rozpoczyna się od ustalonej wcześniej ceny minimalnej i nabywcą zostaje ten, kto zaoferuje najwyższą kwotę. W licytacji holenderskiej cena obiektu jest natomiast stopniowo obniżana, a aukcję wygrywa ten, kto pierwszy zaakceptuje proponowaną kwotę. Istnieje jeszcze system Vickreya, w którym nabywcą zostaje osoba, która w zamkniętej kopercie zadeklarowała najwyższą cenę, przy czym płaci ona równowartość drugiej co do wielkości kwoty.
  • Gdzie kupować obrazy?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:31   |   Dział: Artykuły
    Gdzie kupować obrazy?Kiedy już zdecydujemy jakie obrazy i dzieła sztuki chcemy kolekcjonować, pora wybrać się na zakupy i tu powstaje kolejne pytanie gdzie najlepiej je kupować? Możliwości jest oczywiście wiele, a każda ma swoje wady i zalety, więc decyzja nie będzie łatwa. Dużą rolę w procesie decyzyjnym będzie oczywiście odgrywał rodzaj i styl sztuki, w jaką chcemy zainwestować.
  • Jak inwestować w sztukę?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:29   |   Dział: Artykuły
    Jak inwestować w sztukę?Ogólnie rzecz biorąc inwestowanie w sztukę wymaga umiejętności kupowania dzieł sztuki w atrakcyjnych cenach, wyszukiwania młodych talentów i przewidywania trendów. Inwestowanie w sztukę dawną zdecydowanie rożni się od inwestowania w sztukę współczesną. Głównie dlatego, że decydując się na gromadzenie dzieł sztuki dawnej zwykle są to one autorstwa nieżyjącego już artysty, którego twórczość często została już przeanalizowana przez specjalistów. Mamy więc pełen obraz jego dorobku, znamy etapy jego twórczości i możemy ocenić wartość jego talentu.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
  • Budżet reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:42   |   Dział: Artykuły
    Budżet reklamy          Budżet reklamowy może być napisany przed lub po tym, jak właściciel firmy opracował strategię reklamową. Kiedy podjąć decyzję budżetowe zależy od znaczenia reklamy i dostępnych zasobów do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli na przykład firma wie, że ma tylko pewną kwotę pieniędzy na reklamę, wtedy budżet będzie miał tendencję do dyktowania tego, jak reklama ma być rozwijana i co będzie ogólnym celem marketingowym. Z drugiej strony, jeśli firma ma nieco dostępnych środków, strategia reklamowa może być opracowana w celu spełnienia wcześniej określonych celów marketingowych. Dla małych firm, jest to zwykle najlepiej ułożyć budżet reklamowy na wczesnym etapie procesu reklamowego.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
  • Podstawy kampanii reklamowej

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:09   |   Dział: Artykuły
    Podstawy kampanii reklamowejWykonanie kampanii reklamowej nie jest łatwym zadaniem. Możesz to zrobić na własną rękę, ale przygotuj się dobrze. Należy od razu zakasać rękawy i zabrać się do pracy.