-
Praca zespołowa przynosi lepsze wyniki. Co należy robić by zespół pracował zgodnie i efektywnie? Jakie cechy powinien posiadać dobry lider? Czy każdy jest urodzonym przywódcą?
-
Dobra strategia marketingowa jest dziś filarem działalności. Co trzeba o niej wiedzieć i kto ją właściwie tworzy?
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem, skuteczne kierowanie ludźmi, budowa wizerunku biznesowego. To główne problemy, z którymi zmagają się właściciele firm. Niektórzy wspomagają się pracą drogich specjalistów. A czy jest tańszy sposób? Oczywiście! Rozwiązaniem jest samodzielne stworzenie profesjonalnej strategii. Tylko jak ją napisać? Jakie elementy powinna zawierać?
-
Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
-
E-learning, jako alternatywna forma dla szkoleń tradycyjnych, bardzo szybko zyskuje na popularności. Coraz częściej wykorzystywany jest nie tylko w firmach prywatnych, ale również w urzędach, na uczelniach wyższych oraz w innych instytucjach.
-
Współczesne organizacje osiągają przewagę konkurencyjną głównie w oparciu o czynniki niematerialne: wiedzę, reputację, wartości czy etykę. Odpowiednie kompetencje - nie tylko w obszarze twardej wiedzy fachowej, ale przede wszystkim w obszarze postaw i umiejętności miękkich są podstawą rozwoju firmy. Oprócz tradycyjnych szkoleń, skuteczny w ich wzmacnianiu jest nowoczesny e-learning. Jak jednak sprawić, aby uczestnicy wykazali niezbędną motywację i efektywnie wykorzystali tę formę edukacji?