Favore.plBaza wiedzy

"Wizerunek marki" w bazie wiedzy

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Druk na odzieży jako narzędzie promocji poznaj metodę sitodruku

    Autor: Drukmar   |   19 wrz 2023, 14:34   |   Dział: Artykuły
    Druk na odzieży jako narzędzie promocji  poznaj metodę sitodrukuW dobie rosnącej konkurencji na rynku, firmy poszukują coraz to nowszych sposobów na wyróżnienie się i zbudowanie silnej marki. Jednym z takich narzędzi jest druk na odzieży, który pozwala na skuteczną promocję poprzez umieszczenie logo, sloganu czy innych elementów graficznych na ubraniach. Wśród różnorodnych technik druku warto zwrócić uwagę na sitodruk metodę, która cieszy się dużym uznaniem ze względu na trwałość i wysoką jakość wykonania.
  • Co to jest SEO?

    Autor: KarolinaRoksela   |   25 kwi 2022, 9:58   |   Dział: Artykuły
    Co to jest SEO? Właśnie w tej chwili Twój potencjalny klient wyszukuje w Internecie informacji o produktach i usługach. Firmowa witryna to jednak za mało, aby dotrzeć do odbiorców, którzy korzystają z nieograniczonych możliwości online. Jeśli chcesz trafić do użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą, to musisz być wysoko w wynikach wyszukiwania. To zaś możesz sobie zagwarantować poprzez SEO. O tym, czym jest i z jakich działań składa się Search Engine Optimalisation, piszemy w poniższym tekście. Przeczytaj i popraw swoją pozycję w Google.
  • Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?

    Autor: KarolinaRoksela   |   3 lis 2021, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?Black Friday na dobre wpisał się do kalendarza miłośników zakupów. Od lat stanowi również ogromne wyzwanie dla branży e-commerce. Sklepy stacjonarne i internetowe biją pod koniec listopada rekordy sprzedaży. Podpowiadamy, co należy zrobić, aby zyskać jak najwięcej podczas święta wyprzedaży. Poznaj skuteczne praktyki na Czarny Piątek dla firm.
  • Zarządzanie komunikacją w kryzysie

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 12:19   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie komunikacją w kryzysieSytuacje kryzysowe zdarzają się w większości przedsiębiorstw. Czasem kryzys dotyka firmę mocniej czasem słabiej, ale niezależnie od jego siły, trzeba umieć sobie z nim poradzić. Poniżej kilka wskazówek jak skutecznie komunikować się w przypadku wystąpienia takich sytuacji.
  • Instagram, czyli marka w obrazach

    Autor: Aya   |   20 maj 2015, 9:58   |   Dział: Artykuły
    Instagram, czyli marka w obrazachInstagram istnieje od 2010 roku, a w 2012 został zakupiony przez Facebooka. Popularność tego serwisu nieustannie wzrasta. Być może powodem jest to, że ludzie są przeciążeni nadmiarem informacji, a z drugiej strony wszyscy wiemy, że obraz wyraża więcej niż tysiąc słów. Jak zatem wykorzystać potęgę Instagrama w wizerunku marki?
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.
  • Jak zarządzać jakością w firmie?

    Autor: lovemarketing   |   19 lis 2013, 14:32   |   Dział: Artykuły
    Jak zarządzać jakością w firmie?W czasach ogromnej i nieustannie rosnącej konkurencji niełatwo być przedsiębiorcą. Wielu zadaje sobie pytanie, jak się przebić ze swoją ofertą, jak się wyróżnić. Startowanie z kiepskim produktem czy mierną usługą nie ma większego sensu. Jakość to jeden z najważniejszych warunków sukcesu - aby nie wypaść z gry, trzeba trzymać poziom. Czy jednak zawsze jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić faktyczną sytuację przedsiębiorstwa?