Favore.plBaza wiedzy

"Zawa?" w bazie wiedzy (strona 23)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Zespół bolesnego zamrożonego barku

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 11:20   |   Dział: Artykuły
    Zespół bolesnego zamrożonego barkuZespół zamrożonego bolesnego barku objawia się ograniczeniem ruchomości w obszarze stawu barkowego, które obarczone jest wyjątkowo silnym, rażącym wręcz bólem. Jakie się jego przyczyny?
  • Rehabilitacja po udarze

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 11:05   |   Dział: Artykuły
    Rehabilitacja po udarzePo poważnej kontuzji, chorobie lub zabiegu chirurgicznym, zdrowie możesz odzyskiwać powoli. Być może trzeba zregenerować siły, umiejętnie uczyć się na nowo lub znaleźć inne sposoby robienia rzeczy, które robiłeś wcześniej. Proces ten to jest rehabilitacja.
  • E - commerce zarabiaj w sieci

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:18   |   Dział: Artykuły
    E-commerce  zarabiaj w sieci Serwisy e-commerce są to portale umożliwiające sprzedaż dóbr i usług, poprzez przyjmowanie zamówień, umożliwiając przy tym płatność bezgotówkową. Są to więc portale, które pozwalają przeprowadzić transakcje sprzedaży-kupna przy użyciu internetu.
  • Web 2. 0 interaktywność przede wszystkim

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:16   |   Dział: Artykuły
    Web 2.0  interaktywność przede wszystkimSpołeczeństwo w którym żyjemy, zwane społeczeństwem informacyjnym, opiera się, jak nie trudno zgadnąć na przepływie informacji. Informacja zawsze była nośnikiem ogromnej wartości i niejednokrotnie była cenniejsza niźli jakiekolwiek inne dobro. Jednak w porównaniu do minionych epok, ta w której obecnie się znajdujemy słusznie zyskała miano epoki informacyjnej. Postęp technologiczny jakiego jesteśmy świadkami pozwala nam na swobodną wymianę informacji z jakiegokolwiek miejsca na ziemi, co znacznie przyśpieszyło i usprawniło naszą pracę, zarządzanie projektami, planowanie zadań czy chociażby zwykłą codzienną komunikację.
  • Technologie informatyczne w tworzeniu serwisów webowych

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:07   |   Dział: Artykuły
    Technologie informatyczne w tworzeniu serwisów webowychJako technologie określamy wszystkie narzędzia i techniki jakich używa się do wykonania jakiegoś projektu. W naszym wypadku omówię najbardziej popularne technologie tworzenia projektów informatycznych jakimi są serwisy internetowe. Skupimy się na technologiach tworzenia kodu serwisu, jeżeli chodzi o stronę graficzną wystarczy oprogramowanie do grafiki rastrowej (Photoshop, Gimp) i wektorowej (Corel, Inkscape), coraz częściej jednak spotyka się projekty, gdzie całą warstwę wizualną tworzy się tylko za pomocą CSSa. Wymienię tutaj najczęściej spotykane technologie, z którymi miałem do czynienia, niektóre więc mogą zostać przeze mnie pominięte.
  • Ulubione programy internetowe Polaków

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:15   |   Dział: Artykuły
    Ulubione programy internetowe PolakówW ciągu ostatniej dekady i pół Internet rozwinął się do tego stopnia, że dziś już nikt nie wyobraża sobie funkcjonować bez niego normalnie. Kiedyś wystarczyła nam właściwie tylko jedna przeglądarka i kilak podstawowych programów, dziś każdy znajdzie dla siebie to co jest dla niego najpraktyczniejsze lub zależne od potrzeb, pracy i zainteresowań. Przeprowadzono sondaż z jakich programów najchętniej korzystają i instalują na swoich pulpitach Polacy. Wyniki nie przyniosły wielkiego zaskoczenia.
  • Wyszukiwarki internetowe - jak z nich korzystać?

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 8:57   |   Dział: Artykuły
    Wyszukiwarki internetowe - jak z nich korzystać?W czasach kiedy najpopularniejszym źródłem informacji stał się Internet, potrzebny był sposób na szybkie wynajdowanie tych rzeczy, którymi w danej chwili byliśmy zainteresowani. Wciąż rosnąca liczba użytkowników Internetu powodowała zaśmiecanie sieci, często nic niewartymi, własnymi przemyśleniami. Wtedy to wymyślono jedyny skuteczny sposób na przesortowanie milionów stron w jednej krótkiej chwili, aby wybrać z nich te, które trafnie i przede wszystkim prawdziwie odpowiedzą na nasze pytanie. W taki właśnie sposób powstały wyszukiwarki internetowe. Każda wyszukiwarka internetowa posiada swój wewnętrzny algorytm zapewniający jej większą lub mniejszą skuteczność w określaniu odpowiednich trafień w związku z naszym zapytaniem.
  • Jakich języków warto się uczyć?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:59   |   Dział: Artykuły
    Jakich języków warto się uczyć?W dzisiejszych czasach kwestia nauki języka obcego stała się bardzo ważna. Znajomość języków przeliczana jest na wartości pieniężne, i trudno się temu dziwić. Mogą one zapewnić nam lepszy byt, poprzez zatrudnienie na dobrze płatnym stanowisku. W obiegu krąży opinia, że niektóre języki obce warte są nauki, bo za ich znajomość możemy otrzymać większe wynagrodzenie. Obecnie znajomość tylko języka angielskiego nie wystarcza na rynku pracy. Coraz częściej pracodawcy oczekują od kandydatów znajomości dwóch a nawet trzech języków.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Przekaz reklamowy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:33   |   Dział: Artykuły
    Przekaz reklamowy Przekaz reklamowy kieruje się platformą reklamową, która jest kombinacją celów marketingowych i światów przeżyć. To połączenie jest najlepiej realizowane po analizie grupy docelowej, gdy koncepcja produktu została ustalona, a media i kanały dystrybucji zostały wybrane. W tym momencie przekaz reklamowy można kierować na bardzo konkretnych odbiorców w celu osiągnięcia bardzo konkretnych celów.