Favore.plBaza wiedzy

"Prawa" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Facebook - narzędzie marketingowe dla każdego

    Autor: Kasiamer   |   11 mar 2015, 8:40   |   Dział: Artykuły
    Piszesz bloga lub prowadzisz stronę, ale nie wiesz, co zrobić, by zanotować większą liczbę odwiedzających? Załóż fanpage na Facebooku, powiadamiaj o nowych postach, załączaj odnośniki. Dzięki temu zachęcisz swoich znajomych do wejścia na twojego bloga / stronę.
  • Robocze obuwie zimowe w dobrych i tanich sklepach bhp - to ważne

    Autor: janfrajnt   |   1 paź 2014, 22:22   |   Dział: Artykuły
    Robocze obuwie zimowe w dobrych i tanich sklepach bhp - to ważneDbając o bezpieczeństwo na stanowisku pracy należy wziąć pod uwagę różne aspekty. Szkolenia bhp przeprowadzone w firmie są do tego niezbędne i mają na celu poinformowanie pracobiorców o zagrożeniach, prawach i obowiązkach, dotyczących obejmowanego stanowiska. Dzięki nim zarówno osoby obejmujące określone stanowiska pracy, jak ich przełożeni zyskują wiedzę dotyczącą bezpieczeństwa i higieny pracy. By uniknąć nieprzyjemności i większych konsekwencji związanych z ewentualnymi wypadkami w miejscu pracy, są one niezbędne.
  • Prowadzisz firmę? Twoje dane osobowe z CEIDG są objęte ochroną

    Autor: ITAuditor   |   9 wrz 2014, 17:27   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz firmę? Twoje dane osobowe z CEIDG są objęte ochronąUstawa o ochronie danych osobowych w precyzyjny sposób określa, w jaki sposób firmy mogą przetwarzać informacje o osobach fizycznych (dotyczy zarówno danych statystycznych, jak i tych z kategorii wrażliwych). Co z właścicielami biznesów? Czy dane osobowe przedsiębiorcy mogą być wykorzystywane w dowolny sposób?
  • Obraz czy słowo - co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?

    Autor: donau   |   25 cze 2014, 14:42   |   Dział: Artykuły
    Obraz czy słowo -  co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?Bez reklamy nasi klienci nie dowiedzieliby się o tym, jakie produkty lub usługi posiadamy w swojej ofercie. Dlatego jak każdy rozsądny przedsiębiorca, warto zainwestować w promocję swojej marki. Wydaje się to dość proste: wystarczy mieć dobry pomysł na reklamę , wykonać projekt i voil. Jednak ze względów finansowych warto wybrać ten typ promocji, który będzie nie tylko tani, ale także skuteczny. Czyli jaki?
  • KROK PO KROKU - JAK ZAŁOŻYĆ FIRMĘ ZE WSPARCIEM UNIJNYM

    Autor: fachowaporada   |   11 cze 2014, 21:08   |   Dział: Artykuły
    KROK PO KROKU - JAK ZAŁOŻYĆ FIRMĘ ZE WSPARCIEM UNIJNYMŚrodki unijne dla osób zamierzających otworzyć własną działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek kapitałowych, np. spółek z ograniczoną odpowiedzialnością lub akcyjnych) przewidziano w postaci bezzwrotnej dotacji (do 40.000,00 zł) lub mikropożyczki (do 50.000,00 zł). Pożyczki to środki zwrotne, które są oferowane na bardziej preferencyjnych warunkach, niż kredyty w bankach komercyjnych. Tego rodzaju wsparcie funkcjonuje w ramach Programu Kapitał Ludzki - w Działaniu 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia oraz Działaniu 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Pierwsze działanie skierowane jest w zasadzie do szerokiego grona chętnych. Drugie do osób zwolnionych z pracy z winy zakładu lub przewidzianych do zwolnienia, zwłaszcza w ramach zwolnień grupowych. W obu działaniach schemat jest podobny. Żeby otrzymać dotację/pożyczkę trzeba spełnić kilka warunków.
  • Jak promować biznes

    Autor: tomASZowy   |   9 cze 2014, 13:18   |   Dział: Artykuły
    Jak promować biznesCzęsto zdarza się, że mamy genialny pomysł na biznes. Sprawdzamy rynek, popyt, robimy mini-ankietę wśród znajomych i znajomych znajomych, po czym utwierdzamy się w przekonaniu, że nasz plan ma wszelkie szanse powodzenia! Zaczynamy działać pozyskujemy dotację, rejestrujemy firmę, zaczynamy produkcję i Nic. Dlaczego?
  • Jak zaistnieć w sieci

    Autor: inclick   |   1 maj 2013, 18:23   |   Dział: Artykuły
    Wydawać by się mogło, że istnienie przedsiębiorstwa w Internecie zaczyna się i kończy na umieszczeniu banerów reklamowych tu i ówdzie i nerwowym sprawdzaniu statystyk odwiedzin wyróżnionych ofert. Nic bardziej mylnego. Kreowanie swojej marki w sieci to nie tylko postawienie strony firmowej na jednym z dostępnych serwerów. To także, a może przede wszystkim, kierowanie sił i środków, aby pojawiały się na niej treści wysokiej jakości, które zainteresują potencjalnych klientów do zapoznania się z naszą ofertą.
  • Gdy nastanie zima, LODOŁAMACZ ułatwi usuwanie śniegu i gołoledzi,

    Autor: jamano   |   27 wrz 2012, 12:37   |   Dział: Artykuły
    Gdy nastanie zima,   LODOŁAMACZ  ułatwi usuwanie śniegu i gołoledzi, Zaczęła się jesień, już za kilka miesięcy nastanie zima, dlatego przypominam proekologiczny preparat do usuwania śniegu i gołoledzi, o handlowej nazwie lodołamacz . Lodołamacz ułatwi Wam odśnieżanie placów manewrowych, parkingów, schodów, chodników oraz dachów, nie wyrządzając szkód, jakie są następstwem stosowania powszechnie używanych do tego celu chlorków metali alkalicznych, tj, NaCl i CaCl2. Budowlańcy przy pomocy lodołamacza usuwają śnieg z szalunków przed betonowaniem. Lodołamacz kosztuje więcej, niż tzw. "sól drogowa", ale warto wydać nieco więcej pieniędzy jesienią i zimą na zakup tego preparatu, zamiast wiosną i latem następnego roku wydawać majątek na usuwanie szkód, jakie wyrządza każdej zimy tania "sól drogowa". Lodołamacz nie niszczy roślin, kostki brukowej, gresu, nie powoduje korozji stali ani metali nieżelaznych, nie drażni psich łap.
  • Jak napisać zpytanie o możliwość przesłania oferty handlowej lub reklamy

    Autor: QSMART   |   12 paź 2011, 14:25   |   Dział: Artykuły
     Jak napisać zpytanie o możliwość przesłania oferty handlowej lub reklamyPodstawowe wytyczne dotyczące przesłania prośby o zgodę na otrzymanie oferty handlowej/reklamy do potencjalnych klientów. Najczęstsze błędy i przykładowe, najprostsze zapytanie. Jakich zapisów należy się wystrzegać by nie narazić swojej firmy na przykre konsekwencje prawne?
  • E - Doskonalenie dla pracowników nieruchomości

    Autor: dom_szkolen   |   29 sie 2011, 16:06   |   Dział: Artykuły
    Są takie zawody, w których ciągła edukacja to wymóg nie tylko rynku, ale i prawa. Pracownicy nieruchomości pośrednicy, zarządcy i rzeczoznawcy majątkowi - mają coroczny obowiązek doskonalenia zawodowego. Czy to zawsze wiążą się ze spędzaniem wielu godzin na sali szkoleniowej? Czy męczące dojazdy do miejsca kursu są nieuniknione? I najważniejsze: czy szkolenia to tylko sucha teoria?