Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

"Internetowy" w artykułach z kategorii E-marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
1 2 z 2  
  • Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowej

    Autor: studiozielinski   |   6 kwi 2024, 1:17   |   Dział: Artykuły
    Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowejWybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest kluczowym momentem dla każdego, kto planuje rozwój strony internetowej. To decyzja, która wpływa nie tylko na pierwsze kroki w cyfrowym świecie, ale również na długoterminowe możliwości rozwoju i adaptacji strony do zmieniających się wymagań rynku oraz użytkowników.
  • MultiBox nowoczesny marketing zintegrowany

    Autor: alegria_KK   |   14 kwi 2020, 19:14   |   Dział: Artykuły
    Internetowy świat ery Google ciągle się zmienia. Obserwujemy trendy i zmiany, jakie zachodzą w wyszukiwarce i ciągle dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych wymagań. Dzięki temu Klientom CS Group Polska zapewniamy kompleksowe działania dopasowane do potrzeb i możliwości każdego biznesu, na każdym etapie rozwoju firmy od podstawowej obecności w Internecie, po aktywny marketing internetowy.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Jak promować sklep internetowy

    Autor: SafariS   |   15 gru 2015, 7:16   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowyObecnie sklepy internetowe przeżywają prawdziwy boom. Mamy bowiem coraz większe zaufanie do zakupów online, a większość z nas ma już swoje sprawdzone sklepy, w których często dokonuje zakupów i na których się nie zawiodła. Konkurencja jest więc duża i to właściwie w każdej branży.
  • Jak odpowiadać na negatywne komentarze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Jak odpowiadać na negatywne komentarze?Negatywne komentarze na portalach internetowych czy w mediach społecznościowych to coś, czego raczej nie da się uniknąć. Nie ma zasady wedle której się one pojawiają. Jak jednak odpowiadać na nie, żeby nie przysporzyć sobie kłopotów?
  • Google Analytics bez tajemnic

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 16:15   |   Dział: Artykuły
    Google Analytics bez tajemnicProwadzenie strony internetowej, bloga czy sklepu internetowego wymaga poznania odbiorców i ich zachowań. W tym celu niezbędnym jest zapoznanie się z narzędziem Google Analytics.
  • Jak tworzyć skuteczne bannery?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 15:34   |   Dział: Artykuły
    Jak tworzyć skuteczne bannery?Banner jest podstawowym narzędziem w marketingu internetowym. Obecnie na większości stron można je znaleźć. Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć zainteresowanie użytkowników sieci?
  • Jak stworzyć dobry content?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 12:57   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć dobry content?Aby odpowiedzieć sobie na pytanie jak stworzyć dobry content, należy przede wszystkim zdefiniować samo pojęcie content. Otóż jest to treść, którą umieszczamy w materiałach marketingowych, takich jak: ulotki, posty w social mediach, reklamy w Google czy też wpisy na blogach i stronach internetowych.
  • Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 9:22   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?Social media są jednym z najtańszych, najszybszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, dlatego warto by marka była w nich obecna i aktywna. Trendy w mediach społecznościowych zmieniają się dość szybko, ale dobrze jest śledzić rynek amerykański, gdzie one się kształtują i zazwyczaj z lekkim opóźnieniem są adaptowane na rynku polskim. Jednym z takich trendów jest Snapchat, założony w 2012 roku, w Polsce swój czas ma właśnie teraz.
  • Jak zaistnieć w internecie?

    Autor: TopWGoogle   |   21 sie 2015, 12:42   |   Dział: Artykuły
    Jak zaistnieć w internecie?Statystyki mówią, że zdecydowana większość, bo ok. 80% użytkowników szukając w Internecie interesujących tematów, usług lub przedmiotów, przegląda tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Większość osób sądzi, że to na niej znajdują się najlepsze i najbardziej popularne firmy, z których wyboru będą zadowoleni. Rzeczywistość internetu jest jednak zupełnie inna, a za powodzeniem niemal każdej firmy w internecie stoi obecnie marketing internetowy.
1 2 z 2