Favore.plBaza wiedzy

"Produkt" w artykułach z kategorii Edukacja, nauka (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak z Modelem GROW szybko rozwiążesz problem?

    Autor: PrzemekMosakowski   |   14 wrz 2014, 18:13   |   Dział: Artykuły
    Jak z Modelem GROW szybko rozwiążesz problem?Szukasz zmiany w swoim zachowaniu? Z Modelem GROW w 4 krokach przejdziesz proces zmian, rozwiążesz problem i ustalisz plan działania.
  • Marketingowe zarządzanie placówkami oświatowymi

    Autor: konto_usuniete_363221   |   10 sie 2013, 22:14   |   Dział: Artykuły
    Marketingowe zarządzanie placówkami oświatowymiPlacówką oświatowym stawia się coraz większe wymagania, którym mogą sprostać dzięki odpowiedniemu marketingowi. Marketingowe zarządzanie placówkami nie tylko prywatnymi ale także publicznymi to ważny element ich rozwoju. Spełnienie oczekiwań odbiorców jakimi są dzieci oraz ich opiekunowie nie jest rzeczą prostą. Wychowanie przedszkolne jest pewnego rodzaju marketingowym produktem, którego wartość zależy przede wszystkim od oceny wyżej wymienionych odbiorców usługi. Trzeba zatem zadbać aby wartość ta była ważnym elementem ich rozwoju.
  • Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!

    Autor: konto_usuniete_17649   |   25 lut 2013, 12:43   |   Dział: Artykuły
    Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!Jeśli dokładnie wczytasz się w różne książki, ebooki oraz przyjrzysz się z bliska niektórym kursom, które obiecują, że nauczą Cię tego, w jaki sposób stworzyć skuteczniejszą ofertę sprzedaży, to szybko poczujesz, że brakuje w nich kilku kluczowych elementów koniecznych do osiągnięcia spójnej całości i do tego, by w ogóle mówić, że to zadanie może zakończyć się pełnym sukcesem.
  • Rozwiń skrzydła

    Autor: Hellach   |   20 mar 2012, 16:35   |   Dział: Artykuły
    Rozwiń skrzydłaCo dają nam szkolenia z zakresu umiejętności miękkich? Tworzą w nas to, jak się czujemy, jak możemy się dzięki temu zachowywać, jak reprezentujemy się na zewnątrz, jak tworzymy swój spójny wizerunek, wreszcie jak czujemy się w grupie, w której działamy. Żaden człowiek, mimo, że czasem bardzo by chciał nie działa w pojedynkę, ale uzależniony jest od różnych ludzi i sytuacji. Kompetencje miękkie stają się obecnie najważniejszymi kompetencjami zawodowymi.
  • Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy

    Autor: KasiK2_Ks   |   25 lis 2011, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Czego nie wiedzą słabi TelemarketerzyNajskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?