-
To wręcz zadziwiające, jak wiele działających w internecie firm całkowicie ignoruje konieczność pozycjonowania swojej strony. Zrozumiałe jest to wtedy, kiedy faktycznie jest to zrozumiałe z ideą firmy, a strona jest dostępna tylko dla określonej grupy osób (a więc nie ma potrzeby informowania o niej wszystkim poprzez wyszukiwarkę Google).
-
Pewnie już wiesz, że samo stworzenie strony w internecie nie gwarantuje jeszcze sukcesu. To klienci (czytelnicy) zadecydują o tym, czy strona będzie dla Ciebie dochodowa i czy będzie budowała w odpowiedni sposób Twój wizerunek.
-
Jak myślisz, co koniecznie musi zawierać twoja oferta handlowa, by zaczęła więcej sprzedawać, mocniej przyciągać uwagę twoich klientów, intrygować ich treścią oraz przekonywać, że to właśnie twoje produkty albo usługi są godne zaufania i działają tak, jak to obiecujesz?
-
Przystępując do wdrożenia systemu zarządzania opartego o normę ISO lub inny standard międzynarodowy czy też krajowy, wielu z nas staje przed dylematem wyboru jednostki certyfikującej, która ma dokonać procesu certyfikacji systemu zarządzania. Wybór jest trudny. Szacuje się, że na polskim rynku działa od 60 do 80 jednostek certyfikujących!.... czytaj więcej..
-
Potencjał oraz szereg umiejętności to cechy charakteryzujące dobrego sprzedawcę. Osiągnięcie bez nich większych efektów sprzedażowych jest praktycznie niemożliwe. A Negocjacje? Jak wiele od nich zależy wie każdy handlowiec.
-
Praca zespołowa przynosi lepsze wyniki. Co należy robić by zespół pracował zgodnie i efektywnie? Jakie cechy powinien posiadać dobry lider? Czy każdy jest urodzonym przywódcą?
-
Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
-
E-learning, jako alternatywna forma dla szkoleń tradycyjnych, bardzo szybko zyskuje na popularności. Coraz częściej wykorzystywany jest nie tylko w firmach prywatnych, ale również w urzędach, na uczelniach wyższych oraz w innych instytucjach.
-
Coraz więcej firm inwestuje w zdalne nauczanie pracowników, a e-learning, jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, zyskuje na popularności. Niestety, wciąż nie brak problemów przy wdrażaniu tego systemu. Jednym z najważniejszych jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w prowadzone szkolenia. Jak zatem wybrać efektywny e-learning i mądrze zainwestować w pracowników?
-
Współczesne organizacje osiągają przewagę konkurencyjną głównie w oparciu o czynniki niematerialne: wiedzę, reputację, wartości czy etykę. Odpowiednie kompetencje - nie tylko w obszarze twardej wiedzy fachowej, ale przede wszystkim w obszarze postaw i umiejętności miękkich są podstawą rozwoju firmy. Oprócz tradycyjnych szkoleń, skuteczny w ich wzmacnianiu jest nowoczesny e-learning. Jak jednak sprawić, aby uczestnicy wykazali niezbędną motywację i efektywnie wykorzystali tę formę edukacji?