Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Kreatywno??" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Czym jest storytelling?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 11:40   |   Dział: Artykuły
    Czym jest storytelling?Storytelling jest bardzo istotną formą komunikacji marketingowej. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że najlepiej odbieraną przez użytkowników. Lecz co tak naprawdę zawiera się w tym pojęciu?
  • Niezapomniana reklama dla nudnej marki

    Autor: Kasiamer   |   22 maj 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Niezapomniana reklama dla nudnej markiCelem reklamy jest zachęcenie klientów do kupna produktu lub skorzystania z usługi. Dlatego producenci robią wszystko, by była ona perfekcyjna: interesująca, przyciągająca uwagę, wpadająca w oko i ucho oraz zapisująca się na dłużej w pamięci. Co jednak możemy zrobić, gdy produkt, który chcemy reklamować, jest po prostu nudny?
  • Jakie reklamy chcemy oglądać

    Autor: Kasiamer   |   23 sty 2015, 10:51   |   Dział: Artykuły
    Większość z nas uważa, że nie jest podatna na reklamę i widząc ją w telewizji czy na ulicy. Jednak prawda jest taka, że nawet nie zdajemy sobie sprawy z siły reklamowego przekazu oraz jego wpływu na podejmowane przez nas decyzje. Jakie reklamy do nas najbardziej trafiają?
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokach

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 7:45   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokachW internecie można znaleźć mnóstwo agencji reklamowych. Każda z nich zapewnia, że jest najlepsza w swojej branży. Jednak gdy przyjrzymy się bliżej ich ofercie, może się okazać, iż nie spełnia ona naszych oczekiwań. Jak zatem szybko (bo przecież zależy nam na czasie) znaleźć odpowiadającą nam agencję reklamową? Nie będzie to trudne, jeżeli zastosujemy się do poniższych wskazówek.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).