-
Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
-
Wśród ludzi z branży marketingu internetowego od jakiegoś czasu trwa dyskusja na temat znaczenia content marketingu. Spotyka się głosy, że jest to nowe SEO, które pomaga skuteczniej przyciągnąć uwagę klientów i zbudować z nimi trwałe więzi. Jeszcze inni twierdzą, że podnosi sprzedaż i pozwala osiągnąć lepszy zwrot z inwestycji. Dowiedz się kilku faktów na ten temat.
-
Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
-
Założenie firmy to w dzisiejszych czasach relatywnie proste zadanie. Wystarczy jedna wizyta w odpowiednim urzędzie, ale to jeszcze nie wszystko. O sukcesie firmy decyduje to, czy jest ona widoczna i czy o niej słychać.
-
Reklama jest niezwykle ważna dla firmy. Bez niej właściwie nie ma szans, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o świadczonych usługach i z nich skorzystali. Dlatego firmy prześcigają się w kreatywnych kampaniach reklamowych, próbując przyciągnąć odbiorców ciekawym hasłem, zdjęciem czy grafiką.
-
Założenie nowej firmy to wielkie wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Musi on wiedzieć, jakie podjąć kroki, aby firma odniosła sukces, na którym mu zależy. Aby firma mogła odnieść sukces, musi być przede wszystkim oryginalna.
-
Tajemnicą sukcesu reklamy drukowanej są dobrze dobrane proporcje pomiędzy grafiką i tekstem. Dzięki temu zwiększamy szansę na to, że potencjalny klient dostrzeże naszą reklamę i zinterpretuje ją tak, jak chcemy. Jak osiągnąć taki efekt?
-
Piszesz bloga lub prowadzisz stronę, ale nie wiesz, co zrobić, by zanotować większą liczbę odwiedzających? Załóż fanpage na Facebooku, powiadamiaj o nowych postach, załączaj odnośniki. Dzięki temu zachęcisz swoich znajomych do wejścia na twojego bloga / stronę.
-
Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
-
Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.