-
Wizytówka bywa niezastąpiona w kontaktach biznesowych. Obok tablic i szyldów reklamowych jest jednym z najbardziej istotnych elementów rozpoznawalności firmy. Warto więc dołożyć wszelkich starań, aby była ona perfekcyjna oraz przekazywała wszystkie potrzebne informacje o pracowniku i firmie.
-
Gdy wchodzimy na strony sklepów internetowych czy witryny firm, zastanawiamy się, czy danej stronie można zaufać
-
Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
-
Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
-
Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?