Favore.plForumFinanse, prawo, ubezpieczenia

Jakie obowiązki ma firma przy 20 pracownikach, strona 2

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jakie obowiązki ma firma przy 20 pracownikach

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • MandM 23 kwi 2011, 12:20
    Przy 20 pracownikach zaczynają obowiązywać też większe obowiązki BHP.

    „Pracodawca zatrudniający powyżej dwudziestu pracowników na jednej zmianie powinien zapewnić pracownikom pomieszczenie do spożywania posiłków, zwane dalej jadalnią" - tak stanowi rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. nr 169, poz. 1650 z późn. zm.).

    W zasadzie trudno nazwać to coś rozporządzeniem, to tam jest ze 120 paragrafów i jakieś załączniki. W każdym razie musi być jadalnia/ stołówka.
    Cytuj
  • 7nowela 23 kwi 2011, 14:46
    Z tego płynie prosty wniosek. Stan zatrudnienia najlepiej trzymać na poziomie 19 pracowników lub dużą firmę podzielić na dwie mniejsze.
    Cytuj
  • emgielka 19 kwi 2013, 14:04
    Na pracodawcach spoczywa obowiązek przeszkolenia pracowników z BHP. Polecam firmę BEST, jest najlepsza w szkoleniach.
    Cytuj
  • plny 7 sty 2014, 12:35
    Szukacie dobrych szafek do szatni w firmie? Zajrzyjcie do sklepu Metalica - profesjonalne szafki ubraniowe. Różne typy szafek, szafki są bogato wyposażone i w atrakcyjnych cenach. Polecam.
    Cytuj
  • zelkaa 14 lis 2014, 15:58
    emgielka napisał:Na pracodawcach spoczywa obowiązek przeszkolenia pracowników z BHP. Polecam firmę BEST, jest najlepsza w szkoleniach.
    Szkolenia BHP zdecydowanie są obowiązkiem pracodawcy szczególnie przy 20 pracownikach. Ja kiedyś zlecałam takie szkolenia zewnętrznym firmom ale trafiłam na http://land.e-forum.pl/branzabhp/?promo=3532/14&f=email gdzie znalazłam dokumenty które umożliwiają przeprowadzenie takich szkoleń na własną rękę i mam zamiar z tego korzystać.
    Cytuj
  • zylek 20 lis 2014, 8:05
    Im dalej od polskiego systemu tym lepiej. Moja firma działa w UK, schemat Pawła Kurnika, pracujemy z polskiego przedstawicielstwa. Rocznie daje to oszczędności na poziomie kilkunastu tysięcy. Ale sam dwa razy niższy ZUS czy wysoka kwota wolna robią swoje. Do tego dochodzą bez porównania mniejsze formalności. Ogólnie - UK to całkowicie inny świat dla biznesu!
    Cytuj
  • Aniela22 6 lut 2015, 15:13
    Z tego co wiem to na pewno musi im zapewnić taką odzież ochronną . Takie rzeczy to już podstawa przy obowiazakach firmy. Tym bardziej tak licznej. Bo nie jest to już małą firma. A na każdy pracownik musi być odpowiednio przygotowany do pracy.
    Cytuj
  • Oldzina 26 lut 2015, 5:04
    Może Ci pomogę niewiele, ale zawsze coś i szczerze. Polecam do zapoznania się artykuł z Internetu o tym jakie koszty ponosi pracodawca: http://mbrokers.pl/finanse/podatki/informacje/jakie-skladki-odprowadza-pracodawca
    Cytuj
Finanse, prawo, ubezpieczenia - dyskusje na forum