-
Art. 60a ustawy prawo telekomunikacyjne stanowi, że
"1 Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych:
1.doręcza na piśmie abonentowi będącemu stroną umowy zawartej na piśmie treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy, w tym określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, chyba że abonent złożył żądanie określone w ust. 1b,
- z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji tych zmian.
2. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy, o którym mowa w ust. 1, dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6, o czym abonent powinien zostać także poinformowany."
Skoro Polsat zmienia ofertę to jego problem a nie klienta. Po co mi kablówka czy satelita jak nie ma tam mojego ulubionego kanału.
Cytuj
-
-
1 lutego 2011 roku z oferty Cyfrowego Polsatu zostaną usunięte kanały kanały tematyczne BBC - BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies. Te programy wylądują na platformie "n"
a tak powinno wyglądać wypowiedzenie umowy CP
Imię i nazwisko na kogo jest umowa oraz nr umowy - po lewej stronie.
Po prawej data oraz miejscowość
Na środku adres działu Obsługi klienta Cyfrowego Polsatu.
pod spodem -" REZYGNACJA" "Wypowiedzenie Umowy "
a w treści np. Ja niżej podpisany Jan Kowalski rezygnuję z umowy nr ........ z przyczyn wycofania kanałów ............ z oferty CP .
pod spodem podpis.
Adres do wysyłki znajdziesz na infolinie. Wysyłasz listem polecony na ten adres CP z faktury.
Cytuj
-
Dekoder CP odsyła się NA WŁASNY KOSZT na ul. Łubinową, gdzie mieści się Centrum Obsługi Klienta.
A gdzie ta Łubinowa jest? To zdaje się jakieś obrzeża Warszawy?
Co za firma ma centrum poza centrum?
Cytuj
-
W regulaminie CP pisze takie coś:
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług
§ 7
5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.
W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego
komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.
Cytuj
-
Poszukałem i znalazłem
Abonent cyfrowego polsatu ma prawo do wypowiedzenia umowy z tego powodu, nie później niż 30 dni od powstania zmiany (czyli do 2 marca). Na adres CP należy wysłać pismo z wypowiedzeniem umowy. Ale tylko do tego mają prawo abonenci od pakietu familijnego w górę (mini i minimax nie moga, mini hd mogą). Należy podać powód wypowiedzenia - czyli brak kanałów BBC.
Wypowiedzenie wysyłamy na adres Łubinowa 4a, 03-878 wa-wa.
Abonenci z udostępnionym dekoderem w terminie 14 od rozwiązania umowy są zobowiązani do odesłania dekodera + pilot + kable w pudelku na adres cp z dopiskiem zwrot sprzętu. Umowa zostaje rozwiązana z ostatnim dnie okresu rozliczeniowego w którym wpłynie pismo (po 1 lutego).
Cytuj
-
-
Operatorzy zawsze naciągali klientów wciskając im stek bzdur co można a co nie. Oni już dobrze wiedzą jak to ukryć w regulaminie, aby klient tego nie znalazł.
Cytuj
-
Ja parę lat temu miałem Canal Plus. Umowa była na dwa lata. Ale ten dekoder był jakiś taki dziwny, że jak nie był włączony przy zmianie miesiąca, to musiałem dzwonić do BOK o odblokowanie klucza. I tak było co miesiąc.
W końcu wkurzyłem się i wypowiedziałem po roku umowę. Napisałem im, że nie ma w umowie zapisu, że muszę co miesiąc do nich dzwonić i aktywować klucz.
Po dwóch tygodniach przysłali mi, że to oni wypowiadają mi umowę. Tak skończyłem z C+.
Cytuj
-
najlepiej to siedzieć w jaskini. Spokój jest i podziwiasz przyrodę. Przecież mamy dziki kraj nie.
Cytuj
-
Umowę zawsze można wypowiedzieć jeśli jest to wina operatora. Inaczej mogliby robić co im się podoba.
Co miesiąc czy dwa dawaliby nowe programy w miejsce innych.
Tylko z tym dekoderem to jakoś nie rozumiem. Niech odbiera go ten kto go przyniósł. Tak chyba powinno być.
Cytuj
-
Przy umowach z telekomami jest ta sama jazda. Przysyła ci taki regulamin, a w zasadzie jego zmianę. Nie wiadomo co i jak . Nikt pewnie nawet tego nie czyta.
Później przychodzi rozczarowanie i pretensje. Powinien być zapis w umowie, że w trakcie obowiązywania umowy nie można zmieniać zapisów regulaminu, albo że stary regulamin obowiązuje do zakończenia umowy. Wyjątek to, że zmienia się prawo lub zmiana jest korzystniejsza dla klienta.
Cytuj