4Deal napisał:Też uważam, że wszystkie serwisy upadną nawet groupon bo zabraknie firm-desperatów, sprzedających poniżej kosztów.
Przychodzący z takim kuponem nie jest i nigdy nie będzie klientem bo nie ma powrotów no chyba że przy kolejnej okazji.
Takie „promocje” zrażają do firmy pozostałych klientów płacących normalne ceny bo czują się oni oszukanymi frajerami. Ktoś za te promocje płaci.
Po pierwsze, to w usługach nawet upust rzędu kilkudziesięciu procent nie musi oznaczać sprzedaży ze stratą.
Po drugie, zakupy grupowe to nie instrument sprzedażowy, tylko marketingowy. Ważne jaki jest koszt przyciągnięcia Klienta do nas.
Po trzecie, to późniejsza lojalność klienta zależy w znacznej mierze od usługodawcy. Dobra usługa, przyjazny personel... Nam udaje się osiągać lojalność na poziomie 25-30% klientów, a tym samym projekty z Grouponem są wysoce rentowne. Szczegóły o zyskownej współpracy salonu kosmetycznego z Grouponem na blogu
Zapraszam!