Favore.plForumSprzęt elektroniczny, fotografia

Jaką konsolę przenośną wybrać

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jaką konsolę przenośną wybrać

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Levyx 5 cze 2011, 12:02
    W temacie jestem zielony to od razu zaznaczam, choć na sprzęcie się znam (ale nie takim). Chciałbym na urodziny siostrzeńca kupić mu przenośną konsolę do gier, tylko nie wiem jaką. Jest jakaś Sony i Nintendo, albo inne o których nie słyszałem. Cena ma być nie wygórowana i wiadomo dużo gierek.
    Cytuj
  • Matryca4 5 cze 2011, 12:51
    I nic dziwnego, że tylko o tych słyszałeś. To dwie najpopularniejsi producenci konsol przenośnych. Sony ma swoje Play Station Portable - PSP a Nintendo DSi (następca wersji Lite). Obie konsole powinny być dobre, choć ostatnio Nindento wprowadziło coś nowego na rynek przenośnej rozrywki.
    Cytuj
  • TechNews 5 cze 2011, 14:21
    Sony PSP wygląda zdecydowanie bardziej nowocześniej od Nintendo DSi i większość gierek jest podobna co na wersję stacjonarną.
    Ale w marcu 2011 na rynek weszła (czy wszedła???) konsola Nindento 3DS i nie trudno zgadnąć co oznacza 3D. Konsolka umożliwia odtwarzanie filmów 3D. Nintendo zawarło porozumienia z na dostarczanie materiału z wytwórniami Warner Bros, Disney oraz DreamWorks. Co więcej konsola jest kompatybilna z poprzednimi modelami a to oznacza spory rynek gier.
    Cytuj
  • Frazer30 5 cze 2011, 16:42
    Wystarczy jednak popatrzeć na ceny konsolek aby ochota na tanią rozrywkę przeszła.
    O ile PSP i DS kosztują mniej więcej tyle samo ok 500 zł, to 3DS blisko 1000 zł. Może coś nowszego jest bardziej odjazdowego, ale kosztuje tyle co stacjonarna konsola, a za takie pieniądze to proponowałbym jakiegoś Xboxa 360.
    Cytuj
  • HDTV 5 cze 2011, 17:26